Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Åssen regner dere ut om dere er 6uker og 4 dager osv? Når regner man ny uke?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Hei : ) Hvis din siste mens starter på en mandag så skifter du uke på mandager, hvertfall det legen sa til meg, stemmer ganske godt her inne når man legger inn datoen for siste mens, syklus lengden spiller inn den også. Lykke til : )
lana<3 Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg syns babyverden sin virket mest riktig, her inne er man en uke mer på vei enn man er hos legen og babyverden...www.babyverden.no de har en sånn termin kalkulator på høyre side.... lykke til du...
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Hola, hvor finner jeg terminkalkulatoren her inne?? Leter, leter & leter :=)
HjerteMom Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Rett under den hvite rubrikken med "alle forum på BIM" Der står det terminkalkulator. Trykk på der det står "mer om terminberegning"
Night 78 - keiser og prins Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Ja, babyverden stemmer bedre for meg og :0)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Hei Malia79, Takk! Da fant jeg den eeendelig ;o) Men .. jeg får eksakt samme resultat som på babyverden sin .. 7 uker + 5 dager ... God helg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå