maybe3 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 ....da jeg kom i barnehagen for å hente snuppa, så sto de å delte ut appelsin til ungene.. ...greit nok det altså, bortsett fra at snuppa er totalt allergisk for appelsin. Blir full i klumpete kløende utslett som kun går bort med flere dagers bruk av hydrokortisonsalve;-( Jeg spurte personalet om hun hadde spist appelsin, men de unngikk nesten å svare, så jeg måtte spørre en gang til før de sa at "de trodde ikke det".... Når hun begynte i barnehagen i høst ga jeg klar beskjed både muntlig og skriftelig beskjed om at hun IKKE må ha sitrus, og sagt ifra om hva som skjer hvis hun spiser det, men det holdt visst ikke det, gitt..
Gjest Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 det er utrolig sløvt, og de SKAL være sikker på at hun ikke har spist. Man kan ikke nekte de andre å spise det, men de skal sørge for at hun ikke får i seg og heller ha et alternativ til henne. Dette ville jeg tatt opp med styrer så det kan formidles videre derfra til alle ansatte.
maybe3 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Ja, jeg måtte bare styre meg for ikke å vise hvor irritert og sjokkert jeg ble... Men jeg ga klar beskjed om at hun overhodet ikke måtte ha appelisin.........IGJEN. Men jeg mistenker at hun har fått appelsin i barnehagen før også, for hun har fått masse utslett over korsryggen, og her hjemme får hun ikke sitrus. Må visst passe enda bedre på, ja!
maybe3 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2007 Ja det skal jeg jammen meg gjøre. Når jeg sa det til mannen min sa han bare " ja da får vi en fin helg;-(" Det går utover nattesøvnen til snuppa, for hun ligger og sutrer i søvne og klør seg nesten til blods.... Blir lite søvn på alle i natt,ja....
uuups:) Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Utrolig ansvarsløst av de!!! Hadde blitt grådig irritert om dethadde skjedd med min gutt! Er jo ikke nødvendig å gi jenten unødvendige plager!! Og så svare så unnvikende."Tror ikke det". Det er jo nesten det samme som å lyge! Svaret skulle vel vært: Vet ikke, har ikke fulgt nøye nok med!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå