Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Er så godt humør fortiden.. Å helga er det beste med ei lang jobbfull uke... ) Så ønsker alle dere jenter en kjempe fine helg sammen med babyen i magen og kose dere masssse ) Klem!!
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 tak takk:) du må også ha en kjempe trivelig helg.. slappe av og nyte lille nurket i magen:) kos
Gjest Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Ikke mange som svarer på et hyggelig innlegg... Men det gjør JEG!!! Tusen tusen takk! Jeg håper på en strålende helg, og ønsker HI og alle dere andre det samme! ;o)
VerdensLykkeligste Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 takk for det, takk det samme. denne helgen er ventet. går på skola, så jeg er litt sliten om dagen. mye å gjøra og lange kvelder
Lillegull2008&2010 Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Takk for det jeg er sykemeldt, men alltid godt med helg uansett da har jo samboer også fri vi skal lage nachos nå.. nam.. God helg jenter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå