manonym Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Har vert hos legen idag og bestilt meg det. Fant ut at det var det eller en p-pille som heter Yasminella eller noe slikt som var det beste for meg. Og den pilla vågde jeg ikke siden den er "i slekt med" yasmin pilla.... Men er dette like sikkert som annen prevensjon egentlig???
"husmor"med lille Nora Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 det var slik eg fikk Nora. men kan hende eg gjorde en feil eller noe.. eg skal aldri ha det igjen selv. men den skal være like sikker som p-pilla
victomalia Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Jeg har brukt p-plaster i flere år nå. Fungerer helt fint på meg. Ikke bivirkninger som på p-piller heller, faktisk ikke hatt noen. Deilig. Litt pes på sommern for å skjule det, men jeg bruker det egentlig på rompa hele tiden. Anbefales!!!
Miriam 27.04.06, fikk 13.03.06 Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 jeg har brukt p-plaster.. og hadde det ikke vært for det så hadde ikke jeg hatt sønnen min.. =P hehe.. skal vist være like sikkert som pilla, men det var det alså ikke på meg.. ble gravid mens jeg gikk på dem..
manonym Skrevet 28. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2007 Oi..... nå ble jeg litt skeptisk her for å si det sånn!!!! Shit... Har jo bestilt dem og alt....
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Jeg brukte en periode, men sluttet på de. Jeg fikk nemlig utslett av de + at de løsnet i kantene hele tida. De sa at de skulle væe like bra selv om man svømmet og trente, men de satt ikke så bra på meg da. + det kløende utslettet som ikke var noe særlig da.
Mamman til Mina og Sara Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 er det jæv... jeg noen gang har brukt, det klør og løsner litt i kantene, ser rart ut og nei huff, skal aldri ha det igjen vet jeg, skal ta den pinnen i armen som alle skryter sånn av jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå