Gå til innhold

Får ikke mage....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15+2 i dag, men har ikke antydning til mage, det der ingen "bulk" der når jeg ligger heller, men jeg kjenner livmoren.

Er så lei av at folk kommenterer at jeg ikke har fått mage.

Jeg er 1.67 og 58kg. Er dette normalt og bare jeg som er utolmodig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slapp av, det er heeeelt normalt..:)

Skrevet

jeg er annen gangs å er 16 uker i dag ... magen min har kommet siste to ukene skikkeli...føler ikke meg "feit" viss du skjønner...

Skrevet

Jeg er nå i uke 20+5 og senest i dag fikk jeg kommentar på at magen min er så liten. De kan (nesten) ikke se det.

Samboeren min ser det godt. Har skjedd mye de to siste ukene, synes jeg da... Jeg er i utgangspunktet helt normal når det gjelder vekt og høyde.

Bare vent, mangen kommer nok!

Skrevet

I mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen synlig mage i uke 16, selv i bikini!

Folk så det ikke på meg før uke 23-25, dvs med klær da.

Blås i kommentarene, det kan du lære deg like godt først som sist. Er det ikke for liten mage så er det for stor mage, og er det en passe stor mage så skal folk kommentere om det er jente-eller guttemage. Magen din er offentlig når du er gravid, og selv om jeg er sterkt uenig i at det skal være sånn, er det bare å venne seg til. Og overhør kommentarene.

Skrevet

hei. Jeg er også 15+2 i dag. Det er kos med mage men jeg hadde ikke vært stressa hadde jeg vært deg. Tenk så deili det er å gåhøygravid å slippe å være brei som ei låvedør da:) Mange som ikke ser no til mage før rundt uke 20. Enne venninda mi hadde helt flat mage i uke 16 å stooorkul i uke 20. Så her kan allt skje:)

Skrevet

Tusen takk for svar! :) Dere er så snille her inne

Skrevet

jeg er og i uke 20+5:)

jeg er veldig godt på meg selv at jeg har mage. det gjør mine nermeste også. men har ikke fått noe komentar fra andre.:o

Skrevet

Det er bedre å være like slank til den ordentlige babymagen kommer enn som meg som legger på meg og ser mest feit ut

Skrevet

Var 5 mnd på vei før det begynte å vises. Veldig individuelt.

Skrevet

Magen min poppet ut i uke 16.. Ligger bilder på profilen min om du vil se. :)

Skrevet

Queen of the road: Skal si du har fått mage:) det er en koselig tid dette:)

Skrevet

Jeg er 15+1 i dag og har heller ingen mage, er jo litt oppblåst men ser bare småfeit ut..ikke gravid ut! Og ikke kjenner jeg livmora heller, vet jo ikke hva jeg skal kjenne etter heller da...har bilder på profilen min... :-)

Skrevet

kan få litt av min. 18+ og ser ut som nermere 30

Skrevet

Jeg er i dag 18+4 iflg UL.. og synes magen har krympet de siste dagen. Kan vel kanskje være fordi jeg ikek har lagt på meg noe.. at fettet forsvinner.. Ikek vet jeg. Gleder meg til den kommer tilbake igjen i hvertdall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...