Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Prøver å se på Jordmødrene på nrk sine nettsider. Men både de og episodene om Helene og Atle hakker når jeg spiller dem. Noen ganger hører jeg lyden greit, men filmen blir bilder som bytter, ikke sammenhengende film... Er ikke noe god på data, er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Enkelte av episodene med Helene og Atle vil ikke komme i det hele tatt når jeg trykker "klar". En gang klarte jeg å se en "normal" visning av en av jordmødrene episodene uten hakking. Takker for hjelp.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Vil tro det har noe med hastigheten på internettet ditt kanskje?? Uten at jeg er noen IT-ekspert... men en slik film tar vel nokså mye kapasitet... jeg har også sett en episode på nettet, og det gikk helt fint! Ikke et eneste hakk verken i bilde eller lyd... Kanskje er det noen IT-mennesker som kan gi noen konkrete tips her??
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Maskina du prøver og kjøre snutten på har for liten kapasitet! Har dere flere masiner prøv på de hvis ikke så my du kjøre diskopprydding eller frigjøre plass fra hardisken! =) Eller ta tur'n på bibloteke å se;)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 første gang du går inn på nrk.no og velger et program så måler de hastigheten på nettet ditt. Så visst du sletter alle cookiesene dine, og går inn igjen måler de på nytt, og da sendes programmet i en hastighet som tilpasses din maskin. Det er synd man ikke kan stille det manuelt på nrk.no, det kan man på tv2. Men kan hende det funker for deg!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 ....Slette alle coockiesene?? Kås gjør vi d da?? :-) ikke data ekspert æ altså ;-)
de tre bukkenebruse Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 da jeg skulle se det i går hakket det på vår pc også,men i dag var det helt bra igjen:)hvet ikke hva som skjedde i går hehe
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 hei! det hakket på meg også og ble litt frustrert kan du si:)det som funka for meg var å trykke på den dingsen som beveger seg nederst på skjermen som viser hvor langt filmen er gått.trenger ikke å flytte på den men bare trykke på den, og da starter filmen igjen på samme sted som den var da det begynte å hakke.er jo litt slitsomt og tar tid men slik fikk i allefall jeg sett episoden uten hakk;) håper du skjønte hva jeg mente og at det hjalp.
Gjest Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 slette cookies: trykk på verktøy oppe på nettsiden (internet explorer) , scroll ned til alternativer for internett, klikk der og trykk på slette informasjonskapsler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå