Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger dere babyer på rundt 2mnd. Gikk så greit å legge min i en uke, men nå er det slutt på det.. er det for tidlig med rutiner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke faste rutiner på legging her, hun sover i kurven sin i stua til jeg går å legger meg. Hun er så mye våken på kvelden og spiser og aldri til samme tidspunkt så her venter vi med rutiner:)

Skrevet

gutten vår er 3 måneder og vi har ikke fått noe rutine ennå. han legger seg i 23-24 tiden.

skal snart prøve å få rutiner på hverdagen hans, men han er så våken om kvelden og det er kjempe kjekt å leke med han da, så vi skal sikte på leggetid kl 21

Skrevet

Jeg har faste legge rutiner på babyen min som er 8 uker.

Legger han kl 20. Da har jeg badet han, puppet han, sunget natta sang og sagt god natt. Så går jeg.... Må tilbake endel ganger, for han mister smokken. Men han sovner mellom 21 og 21 30. Første stunden bare ligger han der og kikker, så etterhvert finner han søvnen...Dagtid er bare surr ;-)

Skrevet

Mini er straks 3 mnd. Han har hatt rutiner lenge, men de har han laget selv. Har lagt han kl. 19 siden han var 2 mnd gammel... Da våkner han en til to ganger for mat i løpet av natten.

Skrevet

jeg har jenten min på snart fire mndi stuen til vi legger oss rundt elleve. hun sover da som regel fra ti til elleve og spiser litt kl elleve. sover litt som hun vil i løpet av kvelden.

Skrevet

Vi har begynt å starte legginga kl. 21.00. Bader henne ca. annenhver dag, ellers er det vanlig stell og i vugga på rommet vårt, nattasanger og kos. Så går vi. Må inn noen dager hele tiden pga mistet smokk, andre ganger sovner hun ganske fort.. Satser på at hun forstår at det er natta etterhvert. :0) Hun skal som regel ha mat to ganger i løppet av natten, og gidder ikke ligge mer i vugga rundt 8-9 om morgenen. :0)

Skrevet

Vi startet med rutiner for et par uker siden. Han er 11 uker nå.. Funker ganske bra.. Har det ganske likt som det majamor skriver.... vi bader, synger og mater og legger han ca kl 19.. noenganger sovner han med en gang og andre ganger må vi opp å gi smokken noen ganger... syntes det er godt med litt tid med mannen min om kvelden + at han blir såååå trøtt i 18 tiden at det er helt umulig å holde han våken lengre.. bare surving.. hehe.. lille gutten ;)

så gir jeg han mat før vi legger oss ca kl 23, og en gang på natten ca kl 3 også står vi opp mellom 6 og 7 ..... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...