Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Mandag 17/9 satte jeg inn kobberspiral på barselkontrollen, og som ventet blødde jeg noen dager etter det. Jeg har hatt kobberspiral to ganger før og begge gangene før har jeg blødd noen dager etter at jeg har satt inn spiralen. Blødningen ga seg etter 6-7 dager, men i går kveld ante jeg litt farget utflod og i dag har jeg hatt blodig utflod igjen. Dette er IKKE renselse, fordi renselsen ga seg for lenge siden. Og det er heller ikke mensen, fordi jeg fullammer, og jeg har vært blant de som ikke har fått tilbake mensen før mange måneder etter fødslene mine. Så den blodige utfloden jeg har hatt i dag må skyldes spiralen. Jeg hadde IKKE samleie i går eller forigårs heller, så hva kan dette komme av? Hvorfor skal jeg begynne å blø nå da når den første blødningen etter innsettelsen hadde gitt seg? Er det noen som har liknende erfaringer med kobberspiral???
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 har ingenting å si om det har tatt lang tid etter fødsel før du fikk mensen etter forrige fødsel og heller ikke om du fullammer... det gikk over et år fra jeg fikk nr 1 å til mensen kom mens etter nr 2 startet mensen syklusen igjen rett etter renselsen var over... er jo ikke umulig at det kan være mensen, men er du usikker og bekymret så ring legen å få en time til sjekk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå