YallaYalla Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Har ikke kommet inn noe her i september hvertfall, men tar kanskje lengre tid? Fødte 9.august..
Mockanin Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Den kommer ikke automatisk nei. Du må ringe nav
Gjest Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 barnetrygden skal komme automatisk.... du får fra mnd etter barnet er født. og utbetalingsdato er siste virkedag i mnd(av og til før)
firemerkersmør Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Tror vi fikk noen papirer vi måtte sende inn
mamma-til-2-jenter Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Hm... Men de må jo få vite kontonummeret da! Ellers vet de ikke hvor de skal overføre pengene. Ville tro det kom noen skjemaer som du må fylle ut. Kan ikke huske at jeg gjorde dette, men det må jeg jo ha gjort... Ring NAV og spørr. Barnetrygden er kommet inn, iallfall.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 den skal komme automatisk, men noen ganger er det noen som blir glemt, fikk etterbetalt denne mnd for snuppa, ho er født i januar....ting tar tid, hehe
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Du skal få et skjema hjem i posten som du må fylle ut og sende inn. De glemte å sende ut til oss, så jeg ringte inn og fikk skjema tilsendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå