Gå til innhold

Noen alenemødre her som jobber turnus??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber bla. kvelder og helger,og lurer på hvordan jeg skal klare det nå som jeg er alene med gullet..

Så hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde...

Måtte slutte og få meg 8-16-jobb

Skrevet

Huff,det er det jeg er redd for,og jeg vil ikke..Jeg stortrives i jobben min og kan ikke tenke meg noe annet:(

Jeg jobber i hjemmesykepleien.

Skrevet

Jeg jobber deltid,og lite kvelder. Man har vel rett på tilrettelagt arbeidstid? Vil de beholde deg på jobben får de komme opp med flere dagvakter og færre kvelder. Og så må du nok ha barnevakt for helgene da,der slipper man vel ikke unna. Mine barn er hos faren sin annenhver helg,men han er ganske fleksibel og tar dem også ofte de helgene jeg jobber,det er hver tredje helg. Ellers har jeg noen ganger måtte bytte helg med noen på jobben for å treffe på de helgene han har dem. Det har gått veldig greit frem til nå:) Men du har jo rett på overgangsstønad også da,vet du det? Da kan du jo jobbe redusert da,det synes jeg er helt nødvendig når jeg er alene med tre barn!

Skrevet

Jeg har 25% fast på sykehjem. Resten ekstravakter. Ved siden av bhg og sfo har jeg min mor som passer i helger og ved senvakter. Ellers hadde det ikke gått.

Men slitsomt er det jo. Foreløpig har jeg redusert OS. Når det er slutt i februar, må jeg belage meg på å jobbe mer nattevakter tenker jeg. Da er det ikke så slitsomt for min mor å passe, siden hun har de hos seg. Da leverer jeg de om morningen, og så går jeg hjem og sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...