Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Noen andre som ikke har kjent liv ?? Kjenner jeg blir litt nervøs, men så at babyen levde for 1-1/2 uke siden.. håper bare han har det bra;-)
semma Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Jeg har det som deg, var på den planlagte ultralyden i dag, trodde jeg var i uke 19, men viser seg at lille jenta der inne bare er 17 uker gammel...derfor hadde ikke jeg kjent liv. Om 2-3 uker er det nok sirkus der inne tenker jeg. Men alt stod bare bra til!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg er nå i uke 20+5 og jeg har kjent litt liv de siste 3 dagene. Ikke noe før det. Kjenner bare en liten antydning til disse "luftboblene" som noen kaller det. Gleder meg til å virkelig kjenne dytt:)
M*A*S*H* Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Noen kjenner ikke liv før de er fler og tjue uker på vei. Jeg kjente ingen verdens ting før slutten av uke 21 - men da var jeg ikke i tvil. Noen dytta meg inni magen! Babyen har det nok fint - bare gled deg så kjenner du den snart tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå