Gå til innhold

alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på p-pillene for 3 uker siden og vi har gått over til "hopp-av-i-svingen" metoden til vi føler oss klare til å kjøre løpet ut og prøve å bli gravide.

Burde jeg ta hensyn til at vi bruker en så usikker prevansjons metode ang. det å drikke alkohol, eller er sjansen for å bli gravid allerede så liten at det ikke er verdt å bry seg om? Hva ville dere gjort?

Jeg kommer definitivt til å ta hensyn når vi begynner å prøve skikkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg drikker alkohol som "vanlig" (hehe) og vi hopper av i svingen.. men hvis jeg er litt usikker pleier jeg å ta en test først..

Vi starter prøving i april, og jeg har ikke tenkt å drikke alkohol fra ca mars av. Har hørt at det kan være vanskelig for spiren og feste seg om man drikker. Vet ikke om dette er sant, og jeg drikker jo uansett ikke mye, men jeg gidder ikke å ta noen sjanser..

Skrevet

vi hopper også av i svingen og jeg tar ingen hensyn til alkohol med mindre jeg skulle ha hatt mistanker.

men nå drikker jeg så sjeldent at det på en måte ikke er noen tema:)

jeg tror det er viktig å ikke bli for opphengt i det med kan /hvis jeg er gravid for det kan gjøre en tullerusk i huet. jeg hadde blitt det i allefall:)hehe

når vi begynner å prøve så kommer jeg nok ikke til å drikke i lutealfasen men hvis det skulle bli anledning til å drikke når jeg ennå ikke hadde hatt eggløsning så hadde jeg vel sikker gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...