Gå til innhold

Neste episode er lagt ut!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helene og Atle....

SÅ rørende, tårene triller her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en flott fødsel. Fy søren så flott av dette paret å dele med oss. Jeg vil også føde i vann... Vet noen hvilket sykehus dette var på? (Det ligner ikke sykehuset i drammen, nemlig!)

Skrevet

Tror det er ahus.

Jeg vil også ha en sånn fødsel! ;)

Skrevet

Har aldri vært inne på føden der jeg skal føde - men innbiller meg man ikke får føde i badekar. *furter* Jeg vil ha sånn flink og rolig jordmor også. Hun virket så ålreit!

Skrevet

det var en kjempefin fødsel, begynner nesten å glede meg selv nå!:) gråt en liten skvett også, disse hormonene...;)

Skrevet

Vet ikke hvor fødselen foregikk, men man kan ikke føde i vann på Ahus.

Skrevet

Så godt å høre ei som brølte ordentlig,synes de som føder på jordmødrene er så stille......jeg klarer ikke å holde kjeft...Men føde i vann?? Brrr...må da bli kaldt etterhvert,elr vaffal etterpå,åsså all den gørra vi bli vada i da,kanskje komemr det litt avføring åsså,mmm nei tror jeg holder meg til senga...

Skrevet

Kan man vel! De har badekar. Men man kan ikke velge det på forhånd, kommer an på om badet er ledig...

Skrevet

noen som vet om det var siste episode? Hadde vært morro å vite om gutten fikk navnet Kevin????

Skrevet

Tårene renner. Men må innrømme at jeg fremdeles gruer med, selv om dette var en flott fødsel.

Skrevet

jeg gruer meg mer til fødselen etter å ha settt denne fødselen,fordi man kunne høre hvor vondt hun hadde d:(

å fytti som jeg gruer meg:( for d er så vondt...

Skrevet

Syns det så så vondt ut jeg og føde i vann...uff...

åsså skreik a så fært..uff...hjelper jo ikke noe det=/

Skrevet

d var d jeg å tenkte...men d er deili å få skrike ut når man har så vondt:/

jeg vill ikke føde i vann.

Skrevet

Ser ut som sykehuset i Akershus.. Det som ligger på Lørenskog!!

Har ei venninne som nettopp har født der:)

Skrevet

Dette var på AHUS, kjente igjen stedet og personalet. Har selv hatt 2 av de barnepleierne vi så.

Skrevet

Klart d er vondt å føde, og vær innstilt på det - men for en meningsfull smerte!! Jeg fødte i vann, og det var virkelig smertelindrende åsså ble jeg liksom litt mer vektløs enn hva jeg hadde vært dersom jeg lå i ei seng hvor halebeinet hadde blitt presset innover... Det med pusting er ikke tull, dersom man spenner seg så blir smertene mer fremtredende. Samtidig får man noe annet å holde fokus på:) Det går nok så fint jenter:) Det er en helt surralistisk opplevelse - helt utrolig!! Tenk på hvor liten tid en fødsel faktisk varer i et litt større perspektiv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...