Grorüd.. Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 OOOhhhhh jeah! en stund utenfor skien! du a?????
Xzux Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Porsgrunn;) Hvor gammel er du da? å snuppa di??
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 jeg er fra Porsgrunn Jeg er 21 og Eivind er 17 mnd du da?
Xzux Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 ahh;) Jeg er 22 og gutten min er snart 6 mnd:) Savner noen flere veninner her nede med barn, blir litt ensomt i lengden.. Er opprinnelig ikke herfra... Går du på skole du nå kanskje?
Grorüd.. Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 jg er 17.. heh... snart 18 da=) snuppa er snart 4 mnd! få til et treff kanskje! få med karine og eivind:))))
Xzux Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2007 Ja det hadde vært kjempe morro:) Jeg er med! heh:)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Meg å fra skien ! Er 20 og har en sønn på snart 7mnd
Grorüd.. Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 jøss, vi er jo en del jo=) hva med et treff!
Xzux Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. oktober 2007 Så bra da! Noen som har et forslag til hvor vi kan møtes da tro???? Jeg er ikke så bevandra på cafe`ne her i byn jeg så jeg har ikke anelse:) Men samma for meg om det blir i porsgrunn eller skien vertfall.... også samme hvilken dag i uka det blir for meg:)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg går på skole, men på onsdager er jeg ferdig klokka 12 og på fredager er jeg ferdig klokka 14. Hadde vært stas om vi fikk til et treff da Jeg er med, så lenge jeg ikke er på skolen, eller at Eivind er hos pappa'n sin....
Grorüd.. Skrevet 10. oktober 2007 #13 Skrevet 10. oktober 2007 samme for meg også, eller, skien passer vel aller best, da jeg bor en halvtime på skien allerede liksom, da drar vi liksom like langt hehe... vet ikke om noen spessielle cafeer i skien, kanskje den cafékopp eller noe, jeg har ikke peil egentlig... hehe... eneste jeg har vært på i byn... hehehe=) passer så og si når som helst for meg!
Xzux Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. oktober 2007 Skal vi ta en onsdag da kanskje?? Etter klokka 12? Hvor ligger den cafe`en da?
Grorüd.. Skrevet 15. oktober 2007 #16 Skrevet 15. oktober 2007 En onsdag passer fint for min del! Den ligger utenfor arkaden, over den åpne plassen... =) jeg er på msn. send meg en pm så kan du få mail adr
Xzux Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 16. oktober 2007 hm, kommer ikke inn på profilen din jeg..? kanskje du får til og sendt til meg:)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 19. oktober 2007 #18 Skrevet 19. oktober 2007 Hei igjen! Har dere hatt treff? Har hatt eksamner denne uka, så det har vært fult kjør kan man si..... Har dere blitt enige om noe?
Grorüd.. Skrevet 19. oktober 2007 #19 Skrevet 19. oktober 2007 Hei vi har ikke avtalt noe treff enda, måtte jo vente på deg :-) Neida.. Men passer det for deg/dere en av de nærmeste ukene ell?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 21. oktober 2007 #20 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg skal ha et fag ekstra fra og med neste uke, så jeg vet ikke når jeg har tid riktig enda..... Foreløpig ser det ut ttil at det blir satt påå på onsdager.... Men hva med en fredag? Da er jeg ferdig klokka 2. Må bare hjem i barnehagen og hente småtten, så er jeg klar for treff Vi kan gjerne ta det en annen dag enn fredag hvis det passer dårlig for dere, men da må vi nesten ta det litt senere på dagen hvis vi skal ha mulighet til å bli med.....
Xzux Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 21. oktober 2007 Hei, ja vi kan godt ta det på en fredag også Karine- jeg ser på profilen din at du er babysvømmeinstruktør? Veit du om det er noe baysvømming i porsgrunn nå?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 21. oktober 2007 #22 Skrevet 21. oktober 2007 Ja, stemmer det, eller det vil si, jeg var det frem til før sommeren... Har glemt å oppdatere der gitt... Men det går kurs på enggrav.... nytt kurs begynner til tirsdag faktisk Vet ikke om det er ledig på nybegynner kurset, men er du interesert så kan du sende meg en pm så skal jeg sende deg navn og telefon nr til hu som driver med det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå