Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 men aner ikke hva jeg skal se etter.. vil ha et billig ett men også et man kan stole på.. og etter hva jeg har sett så koster jo alle bilseter skjorta.. han er snart 6 mnd.. vet ikke om det er for tidlig å skifte ut setet eeller hva det er heller..
FrøkenSprøken Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Heheheheh. Krymper ungen din, eller?
Gjest Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 HAHAHAHAHHA mente for stor ) hahahhha.. syns det var noe rart men fant ikke ut hva hahhahahahha *ler*
Gjest Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Med minsten skiftet vi sete da han var 4,5 mnd, men han er en stoor og lang gutt. Ville ikke kjøpt et alt for billig sete - spar heller penger på andre ting... Anbefaler HTS BeSafe Izi Combi. Kjøpte det til 2790,- i sommer.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Bor du i nærheten av Barnas Hus? Der har de salg på bilseter nå. Vi har nettopp kjøpt Brio Zento til 1999,- der. Det er fra 0-25 kg og kan brukes forover og bakover )
FrøkenSprøken Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Jeg vet ikke om det er så stor forskjell i kvalitet på billige og dyre seter, men tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å kjøpe et billig et. Tror ikke jeg ville ha følt meg like trygg. Men hva med å kjøpe brukt? Det gjorde vi. Kjenner du ingen som skal bytte sete? Kan jo se inne på finn også, men vet at noen er litt skeptiske til å kjøpe brukt fra noen de ikke kjenner, siden setene da kan være brukt i en kollisjon. Jeg for min del tviler på at noen vil selge et sete som har reddet livet til barnet deres, bare for å få en tusenlapp ,selv om det kan ta livet av et annet barn...
Gjest Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 nei kjenner ikke noen som skal selge heller.. men jeg vil nok ikke kjøpe brukt..det blir for skummelt..
rødhette* Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Vi kjøpte nettopp akta graco cosmic på tilbud i Sverige (babyproffsen)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 ja en venninne av meg snakka om at hun også hadde kjøpt sånn...men en tur til sverige blir dessverre uaktuelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå