Hannahs-mor06 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 I går sendte jeg inn en "reklamevideo" til Møllers Tran! filmet Hannah 9 mnd da hun nesten hopper av glede i stolen sin når jeg kommer med tranflaska;)og slurper dte i seg og roper, og til slutt tar hun hele flaska og skal drikke av den - korken på da, vel og merke;) Siden de anbefaler tran fra 6 ukers alder så foreslo jeg en reklame som appellerer direkte til småbarnsforeldre og som viser at barn kan like tran - og enkelte rett og slett elsker det!! blir spennende å se, har ingen forventninger, men man har ikke mer morro enn man lager selv..så får se om vi får respons;=)
En liten mamma Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Så kult! Blir spennende å høre hvaslags respons du får! (Skulle ønske snuppa mi var like entusiastisk!)
Hannahs-mor06 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 du må gi tranen m et stoooooooooort smil;) hihi, det hjalp iallefall her!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Ja, det blir spennende å se;) tutta her liker ikke tran..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå