Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Datteren min er 6,5 mnd og vil ikke snu seg fra rygg til mage. Være bekymret?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Du kan jo spørre på helsestasjonen? Tror neppe det er grunn til bekymring, men det er kjekt å føle seg sikker. Er noen babyer som aldri ruller noe særlig, har jeg hørt.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Ingen grunn til bekymring, min også var litt sen. Bare prøv å stimuler henne med å lokke med leker bak på siden av henne. Det kommer etterhvert :-)
_svana_ Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Ikke vær bekymret du. A var nesten 8 mnd før han giddet å snu seg. Men han gikk sine første skritt 11 mnd gammel. All til sin tid
Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Det er ikke spesielt sent tror jeg. Mener jeg har lest at det normale er å snu seg fra rygg til mage mellom 6-9mnd. Min snur seg fra rygg til mage, men har absolutt ikke skjønt hva han skal gjøre for å komme andre veien. Og det skal jo i grunn være lettere Men nei, når han blir lei, så hyler han til noen kommer og snur han
linneha Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Mi rulla først da hun ar 6 mnd, men hun fikk hjelp til det. Ruller hun over på siden? jenta mi kom seg på siden, men ikke helt rundt. Fikk tips av fysio til å støtte i bekkenet slik at hun ikke rulla tilbake. Etter 2 dagers trening så rulla ho:) Hold bare hånden bak henne, dytt litt i begynnelsen. Du kan også prøve å gjøre det som en lek; rulle henne rund og syng til henne
*betty* Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Datteren min er 8 mnd og har akkurat begynt å rulle. Ruller bare til den ene siden uten hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå