Gå til innhold

Ruller ikke rundt....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 6,5 mnd og vil ikke snu seg fra rygg til mage. Være bekymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo spørre på helsestasjonen? Tror neppe det er grunn til bekymring, men det er kjekt å føle seg sikker. Er noen babyer som aldri ruller noe særlig, har jeg hørt.

Skrevet

Ingen grunn til bekymring, min også var litt sen. Bare prøv å stimuler henne med å lokke med leker bak på siden av henne. Det kommer etterhvert :-)

Skrevet

Ikke vær bekymret du. A var nesten 8 mnd før han giddet å snu seg. Men han gikk sine første skritt 11 mnd gammel. All til sin tid :)

Skrevet

Det er ikke spesielt sent tror jeg. Mener jeg har lest at det normale er å snu seg fra rygg til mage mellom 6-9mnd.

Min snur seg fra rygg til mage, men har absolutt ikke skjønt hva han skal gjøre for å komme andre veien. Og det skal jo i grunn være lettere ;) Men nei, når han blir lei, så hyler han til noen kommer og snur han ;)

Skrevet

Mi rulla først da hun ar 6 mnd, men hun fikk hjelp til det. Ruller hun over på siden? jenta mi kom seg på siden, men ikke helt rundt. Fikk tips av fysio til å støtte i bekkenet slik at hun ikke rulla tilbake. Etter 2 dagers trening så rulla ho:) Hold bare hånden bak henne, dytt litt i begynnelsen. Du kan også prøve å gjøre det som en lek; rulle henne rund og syng til henne

Skrevet

Datteren min er 8 mnd og har akkurat begynt å rulle. Ruller bare til den ene siden uten hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...