Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Snuppa fyller ikke tre før til våren, men jeg lurer litt på dett her. I barnehagen er det bare henne og 2 til som er født i 05. De andre barna på avdelingen er født i 06. Hvis vi bare skal invitere 05 barna, blir det bursdag med bare tre barn. Vi kan ikke invitere alle 06 barna, for det har vi ikke plass til. Vi har bare et vennepar med barn på samme alder, så vet ikke helt om han skal inviteres (hvis vi skal ha barnebursdag). Har stor familie pga skilte foreldre, så må uansett ha to familiebursdager.... Hva synes dere?
Learning to fly Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Det jeg vet om har ikke barnebursdag før tidligest 4 år, og de aller fleste her har ikke før 5 år. Men det varierer sikkert fra sted til sted. Du får se gjennom året hva som praktiseres hos dere. Og barnebesøk med tre går bare bra, vertfall om de bare er tre år. Du kan jo invitere noen kusiner rundt samme alder i tillegg for å spe på.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg vet egentlig ikke hva som er vanlig. jeg vet at noen av 04 barna var i bursdag våres, men da var ikke snuppa mi invitert. Hun har ingen kusiner eller fettere (enda) da både jeg og mannen min bare har en lillesøster hver. Og ingen av de kommer til å få barn de første årene dessverre... Kanskje vi venter til hun fyller 4, da har vi flyttet og byttet barnehage, og det med venner og sånt er litt enklere...
Smellt P. Tjukka Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Vi har akkurat feiret 3 årsdag ! Snuppa har akkurat begynt i ny barnehage , og har ikke knyttet nære bånd til barna der ennå ! Vi valgte å be barna til venner som er i samme alder. Noen fra barselgruppa og noen fra gamle banehagen. Ble 5 barn til sammen ! Og dette var mer enn nok ! De 3 årsdagene vi har vær i har ikke bedt alle fra barnehagen , men de næreste vennene !
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 vi hadde ikke barnebursdag på 3 års dagen 4. september.... blir nok ikke no barnebursdag før hun fyller 5 her!
MikroMidas Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Vi inviterte kun barn fra gata der vi bor og barna til et vennepar som har tvillinger på 4 år. Det ble 9 barn til sammen. Helt passe. Junior hadde nettopp begynt i ny bhg, og vi aner ikke hvem han er mest sammen med om dagen. Vi spør, men får forskjellige svar fra ham hver dag ((: Neste år inviterer vi kanskje flere fra barnehagen, men jeg tror ikke vi har plass til alle på avd. De er 15 stk. Det blir nok bare de to-tre som han har mest lyst til å ha med seg og som han leker mest med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå