Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Skulle på Buskerud sykehus i dag kl.08.30 og ha vending av babyen våres. Lå først en halvtime med sparkeprøve for og høre hjerteslagene og høre at alt var normalt, så fikk jeg en veneflon og drypp i handa som skulle gjøre at jeg skulle slappe av når de skulle dytte babyen rundt. Men jeg klarte det desverre ikke, prøvde 5 ganger og det var rett og slett helt jævlig vondt. Holdt på og klemme av mannen min hånda. Så nå skal vi tilbake på torsdag kl.10.00 og se om hun fortsatt ligger i sete, for de klarte nemlig og få rompa hennes ut av bekkenet og det var helt jævlig. Så nå håper vi at hun skal snu seg selv, men jeg kjenner at hunhar gått tilbake i den stillingen hun hadde før. Så det ser ut som det kan gå i mot en setefødsel. Rier er rier sa jordmor eneste forskjell er at det kan ta litt lenger tid med en setefødsel. Da vi skal tilbake på torsdag så skal jeg også på røntgen slik at de måler bekkenet mitt og hodet til babyen. Får er barnet over 4 kg blir det keisersnitt. Men de sier at hun er ganske liten så da håper vi at jeg kan føde vaginalt. Vel dette var ihvertfall et lite referat og det lovet jeg dere.
line_n & sara Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 så leit at det ikke gikk! men hun kan da vell finne på å snu seg på egenhånd! uansett, så blir det da baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå