Gå til innhold

Herremin, for en flott fødsel, og lett!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun hadde jo til og med pauser mellom riene, har ikke hatt det med mine. Her triller tårene, det er så vakkert å se en baby komme til verden. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du tenker på helene sin fødsel på nett?

den var jo bare kjempeflott, ja!! :) skulle ønske mine fødsler var så raske...

stakkars, hun hadde det veldig intenst der en stund, men det er sant som hun selv sa: "det var verdt smertene."

:)

Skrevet

Ja, en slik vil jeg også ha neste gang!

Så klart det er vondt uansett, men det MÅ da være lettere når man har pause mellom riene?!?!

Jeg hadde heller ingen pauser de sise 4 timene, og jeg ble særiøst psykisk ustabil! Hadde skutt meg selv hvis det hadde vært en pistol i rommet, og det er et UNDERSTATEMENT!

Men det var ikke smertene som var problemet, egentlig. Det var det å ALDRI få en pause til å tenke seg om, komme på at det går over, og hvorfor man gjør det, og den følelsen av at tiden står stille.

4 timer med så sterke smerter er rett og slett umenneskelig lenge!

Jeg kan gjerne bruke et helt døgn på neste fødsel, bare jeg får PAUSER!!!!

*sjalu*

(Men hun var veldig flink da!)

Skrevet

Ja, Helene sin. Hehe... Min fødsel nr 2 varte bare i 5 timer fra første rie, men den var igangsatt, så kurven gikk aldri ned igjen mellom riene, gikk nesten helt ned, og så kom neste rie. Auuuuu!!

Fikk akupunktur jeg også og det var utrolig avslappende, men tok ikke vekk smertene. Har forresten dusja i den dusjen på det badet. Hehe... :o)

Skrevet

Pauser høres unektelig deilig ut ja!! *misunnelig på de med lette fødsler som har pauser imellom riene*

Skrevet

Gikk inn på nrk.no og søkte på atle og helene, da kom det opp masse videoklipp man kan se. .

Skrevet

Det ER mye lettere med pause mellom riene, har prøvd begge deler og det kan ikke sammenlignes engang synes jeg. Åpningstiden uten pauser var grusom, mens de to med pauser var fine og relativt lette.

Skrevet

synes helene var utrolig flink!!

synes hennes fødsel var kjemperask!! mine varte begge over 20 timer... urettferdig!! ;)

Skrevet

Min første fødsel varte i 30 timer!! Hun var flink ja. Kjente meg litt igjen sånn som det var med min andre fødsel. "Kan noen hjelpe meg, det gjør så vondt!" Hehe.. ;o)

Skrevet

hadde 8min mellom mine rier. var ille når hodet sto i åpninga å eg måtte vente 8 min...

Skrevet

jeg hadde heller ingen pauser mellom riene, før den siste rien helt på slutten..

det var kjempe rart for jeg kjente plutselig ingenting, hadde ikke vondt noen steder, og så kom neste ri og på den kom alex ut!

husker jeg sa til jordmor at nå skjer det ingenting jo!!

Skrevet

Off, ja... Med minstemann hadde jeg ingen pauser mellom riene de siste 2 timene. Helt for jævlig.

Det der så ut som en drømmefødsel.

Skrevet

Da skulle du prøvd 24 timer og 5 timer uten pause. Dvs hadde 1-2 minutter pause innimellom med nr 1, men man når ikke å hente seg så veldig inn akkurat. Og hvertfall ikke når det varer såååå lenge!!

Syns ikke hun tok særlig i engang når hun presset, utrolig at hun var 1. gangsfødende!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...