Gå til innhold

Rope på Elli Karamelli :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloisen snuppa!

Har hjemmedag idag, det er jo så deilig! Sove lenge og bare slappe av. Prøver intenst å ignorere rot etc :)

Jeg så en sak på amazon som var egentlig ganske så lur; et supermykt babyteppe som har bein og som man wrapper rundt ungen!

Sikkert klønete forklart, men virker genialt. På amazon kosta det ca 26 pund og på babyjungle ca 42 euro. Vet ikke hvilken som blir billigst men.

http://www.babyjungle.nl/english-accessories.htm - scroll ned til der hvor det står red castle på sida, ungen blir wrappa inni et rosa teppe.

Ellers så har vi blitt litt kvalme igjen... Herlig herlig ja. Middag er et mareritt for tida for jeg vil jo ikke ha noenting. Men blir det bedre av å ikke spise - nope...

Skal dere noe moro i helgen da? Broren til J skal ha famselskap siden han hadde bursdag, blir nok festlig. Særlig når jeg allerede nå måtte booke oss inn på navnfesten til Human etisk - det er jo reine satanklubben. Men de kan evt bare la være å komme, men da ser de ikke oss på lenge heller for så si det sånn. Pick you battles sier jeg bare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deg ikke først! Helluuuuuu,snuppa!

Har hjemmedag jeg også(as always,he-he!) Kvalm i eningen her også,så får ikke gjort så mye fornuftig,men det funker å være ute i frisk luft,så O. får ihvertfall turene sine!

Må inn å sjekke det teppet,så for meg at det hadde føtter det kunne stå oppreist på,hi-hi,snakk om å tenke rasjonelt her!

Middag,forresten ja,eier ikke matlyst,men er likevel sulten,så what to do!? Tror vi prøver kylling-taco idag,er jo fredag! Tacoskjell kutter sikkert ikke opp halsen på vei opp om man tygger skikkelig først,ha-ha!

Høh,måtte du bestille "dåp" allerede nå??? Har dem fullt opp hele tida der? Og så er svigerbror uenig? Kan bli staselig når man braker sammen i festlig lag da,ja,ha-ha! Vet jo at man ikke piller den frøkna på nesen,så kan jo bli underholdene om noen skulle være så dumme at de yttrer meningene sine høyt! *kremt*

Ingen spennende planer for helga,skal bare prøve å få huset på rett kjøl igjen,og kanskje få handla inn det siste til lillemor's rom! Fikk stelle/badekommode til badet her om dagen,så har begynt å fylle den med vaske-stæsj,skifteting og sånn! Skvetter til hver gang jeg går inn på badet nå! "Uhh,hva er DET der,liksom!?!?"

Ellers no spennende da? Bare fam.selskap til helga,eller?

Skrevet

Hahahah ser for meg teppet som går rundt omkring av seg selv jeg nå!! Men idag ordlegger jeg meg klønete både om teppet og selskapet.

Svigerbror bryr seg ikke ei krone om det er dåp eller navnefest, det er de kommende oldeforeldrene. Hehe de skal få lov å ytre meningene sine, men de må tåle at jeg/vi har våre også - heldigvis er J like mye mot kirken som meg hehe. Greia for dem er at man måååå jo være med i statskirken og livet blir jo såå vanskelig om man ikke er døpt. Men nå er det begrenset hvor nyansert man blir av å fly på betania, mislike muslimer, homoer og div andre + digge frp da :)

Jeg trodde de tok hintet når vi ikke giftet oss i kirken, men det går tydeligvis ikke så kjapt der i gården.

HEF har bare noen få datoer og foreløpig er det bare satt opp 1 helg i juni. Vi må ta den for svigerbror skal ta et semester på et college i usa og kommer ikke hjem før. Tenker nok at han blir vitne eller fadder eller hva dem kaller det. Ringte og spurte, dama sa at juni vil bli stappfull, så jo tidligere jo bedre. Spiller jo ingen rolle for oss, så jeg sendte inn en mail jeg.

Tako ja, blir nok det her også, men jeg er mer for sånne lefser nå. Hehe de er hvert fall ok på returen :)

Så moro da å kunne virkelig begynne å forberede seg! Vi har begynt å planlegge i hvilken rekkefølge ting skal skje. For å kunne tømme gjesterommet, så må vi rydde i bodene og da må vi vite om det kommer container etc etc. Pluss jeg lager en liste over det jeg tror vi trenger, kjekt å spre innkjøpene litt.

Hmm blir vel kun mathandling i morra og kanskje jeg finner en ny bærbar pc tilslutt. Orker ikke mer av denne rælamikk maskinen her :)

Skrevet

hi-hi,det første jeg så da jeg klikka på linken var de storkeføttene! Jaha,der har vi teppet,tenkte jeg! Fant det rosa med ben på nede på sida til slutt da! Så søtt!!!!!!!! Skikkelig nydelig var det!

Ja,stussa litt på det med svigerbror,for huska også bare at det var besteforeldra til J som streika! ikke greit med to høner i tidlig ammetåke,du! B.t.w så er K. er også helt bortreist for tida. Leta voldsomt etter nøkkelknippe med 12 nøkler her om dagen(bil,hus,2 leiligheter,foreldres hus,farens verksted ,mc m.m) når han skulle på jobb om mårran. De bare stod i tenninga ute i ulåst bil,de,hadde venta på han der hele natta,og bilen var ikke i garasjen engang... (hva skal man med dobbelgarsje,liksom!?) Bare ett eksempel av maaange. Mottok nettopp pakke hjemmefra med saker han glemte da han var innom der etter jaktturen for noen uker sida...)

Likegreit å booke dato for navnefesten nå da,siden dem ikke har så mange å velge mellom:-) Oldeforeldre får bare bli hjemme om det er så galt da,he-he! Sånne folk tar ikke hint,det var ikke oppfunnet på 1800-tallet,serru!

Synes ikke deter så moro å forberede seg til bay,det er skummelt nå,hun er jo snart her! Uuuuh! 8 uker igjen nøyaktig!

Skjønner ikke åssen folk kan ha sånn stenkontroll på hva dem trenger og sånn,er bare helforvirra nå,jeg,men tror vi har det meste som trengs i starten nå!

Haha,blir smartclub her,er liksom det vi gjør på lørdager(spennende!)

Har du funnet ut åssen pc du ønsker deg? K. har bestilt en rød fra jobben,har siste dag idag,så måtte skyndte seg å utnytte personalprisen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...