Gå til innhold

Alle- se fødselen til Helene og Atle!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

måtte skru av lyden, ble skremt..

Skrevet

Jeg syns det var helt grusomt å høre på... orket ikke se ferdig hele en gang... Ingen drømmefødsel i mine øyne.

Skrevet

hm, har ikke fulgt med på dette i motsetning til mange her ser jeg - hvor ser jeg den?

Skrevet

åh, jeg griner meg ihjæl her! Fy søren man blir sentimental etter man har blitt mor!:)

Skrevet

Ser det på nrk netttv.... har ikke fulgt med jeg heller, men har sett fødselen nå....

når fødte hun egentlig???

spennende å se.. syntes hun var flink jeg... gråt en skvett også ;)

Skrevet

Jeg vil også føde i badekar!! :o) Selv om jeg ikke tror jeg skal føde igjen.....Men det så jo ut til å være en grei fødsel da. Men flink var hun. Men jeg syntes jo alle som føder er flinke jeg da.

Skrevet

Jeg har ikke født selv, (ett hastesnitt og ett planlagt snitt). Men jeg syns det så ut som en utrolig flott fødsel jeg da.. Litt skrik er vel ikke så farlig..

Hadde gitt mye for å oppleve en sånn fødsel jeg....

Skrevet

Syntes hun hadde en flott fødsel jeg. så rolig hun var hele tiden. prøvde å føde i vann, en riene stoppet opp så siste timen med trykking måtte jeg opp i sengen

Skrevet

Ja, så det nettopp.. Ble så rørt at tårene rant... Blir ikke skremt av å se de smertene hun hadde, kjenner bare at jeg kanskje må ha et barn til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...