velsignet med to Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Leppa mi har fått en vond sprikk! Midt på overleppa, så det er vondt å smile, finner ingenting som hjelper. Noen som har et godt råd??
velsignet med to Skrevet 28. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2007 Ingen som har hjelp å komme med?
line_n & sara Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 ville tatt meg en tur i helsekosten å spurt etter en fet krem med calendula/ringblomst! veldig bra mot tørre lepper! for å unngå infeksjon akkurat nå, før det gror, burde du ta litt solhatt på såret (med bomull)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 to vidunderkremer: - Rosebud salve (vita har den blant annet) - Elisabeth arden 8th hour cream (parfymeri) dette er fantastiske produkter som en alltid vil få bruk for..
Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Eller rett og slett den gode gamle vaselinen =) =) =) Hjelper meg stadig om vinteren...
Allean, Fia og lillebror Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 purelan brystvorte salve:)
velsignet med to Skrevet 28. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2007 Takk for alle svar, har en dæsj purelan-salve stående så tror jeg prøver den først
Håperpåønskebaby Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Jeg pleier alltid å ha en lypsyl eller lignende i lommen eller veska. Men når den er skikkelig spukken, har jeg på vaselin, sprekker den opp litt ved å smile slik at det kommer skikkelig nedi og så pleier det være greit etter en dag eller to...
ventejenta Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Ceridal Lipogel. Skikkelig feit salve. God når det er kaldt. Fås på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå