Gå til innhold

Hvem er på overtid her?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde termin i går, og kjenner at NÅ begynner jeg å bli lei...

Er spent på hvem andre som er i samme situasjon som meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg..!!Er 3 dager på overtid i dag...kan godt få komme nå synes jeg:)

Skrevet

gi meg noen timer til, så joiner jeg dere;)

Skrevet

Er en uke over i dag.. så her går vi enda en helg i møte med baby i magen!!

Vært på overtidskontroll på sykehuset i dag, så kan ihvertfall slappe av med at alt er i orden!! :-)

Skrevet

er også 1 dag over termin,driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit lei...

Skrevet

åååå.. eg ville jo ikke bli med i disse gruppene her jeg... "overtidsgruppen" liksom... ahhhh! jaja... med termin i går jeg også så er d no hvertfall ikke lenge til gullet mitt er i armene mine :D :D :D :D

Skrevet

To dager over nå... Gikk 12 dgr over med forrige mann, så jeg er innstilt på at det kan gå mange dager til. Håper egentlig at det ikke skjer noe de første dagene, har en forkjølelse jeg må bli kvitt først.

Skrevet

jeg er da tydeligvis ikke alene da:)

Har blitt spådd at jeg skal gå 2-3 dager over temin av en og at jeg føder mandag/tirsdag til en annen.

Håper en av de stemmer... :)

Hold oss oppdatert om det skjer noe jenter;)

Skrevet

Termin i dag, så jeg går nok også på overtid, ingen ålreit tanke, man er jo rimelig lei i fra før....men hva får man gjort. Vi har ikke så mye vi skulle ha sagt om dagen, babyen som har overtaket :-)

Skrevet

1 dag over termin.

Er egentlig ikke lei, men jeg vil så gjerne att fødselen skal starte av seg selv denne gang, så får jeg prøvd det også :-)

Skrevet

jeg er 5 dager på overtid. var hos legen idag for å sjekke at alt var greit med den lille. er lei nå, vil så gjerne se den lille

Skrevet

Jeg hadde termin på mandag, var fryktelig utålmodig den dagen ja!

Trisdag, onsdag og torsdag gikk det egentlig helt fint, men idag jeg jeg lei igjen!

Baby, tørk sirupen bort fra rumpa, og kom ut!

Skrevet

Jeg er også på overtid. Hadde noen tunge dager til å begynne med, men nå er energien tilbake. Er så lite å gjøre med det annet enn å vente, så jeg prøver å sysselsette meg litt hver dag og det går egentlig veldig greit.....men er jo veldig klar for å møte arvesølvet da :-)

Skrevet

Litt surrete - glemte å skrive at det er 5 dager på overtid i dag....kanskje det blir oktoberbaby i stedet?

Skrevet

Har en foreløpig ledelse med 8 dager siden termin =)

Skrevet

Jeg er 4 dager på overtid.... Snart 5....

Veldig kjedelig og trøttende. Går bare og venter og venter og venter....

Og nattesøvnen er borte... Men ikke så mye å gjøre m det. Kommer vel en gang.... ;-)

Førstemann da jenter!!! ;-)

Skrevet

To timer igjen av termindato... Blir vel med i klubben, jeg også! Men er ikke så veldig lei. Dessuten har pappan og bebisen visst nok avtalt - bak ryggen på meg - at han skal komme 1. oktober. Så da så...

Skrevet

12 dager på overtid her..... vil at det skal starte i helga, for på mandag blir jeg satt i gang ......

Skrevet

1 dag på overtid nå i dag. Snufs!!!! Synes den lille kan komme snart så mamma'n får humøret tilbake...

Skrevet

må slenge meg på overtidsklubben jeg å gitt....er 5 dager på overtid i dag og det er så slitsomt....:-((

skal til jordmor på mandag og da skal jeg snakke med henne om at jeg ønsker en ovetidskontroll i løpet av uka som kommer, håper jeg får det.

er det jordmor som vil henvise meg videre til sykehuset da??...er min første serru og veit ikke hvordan dissa rutinene er.

er så redd for å gå mer enn 14 dager over i og med at de sier at den lille er stor nå.

er det noen som har erfaring med igangsettelse av fødsel kontra at den startet av seg selv?? tenker da på smertene...

:-)

Skrevet

jeg er nok på overtid.. 3 dager!

var på UL på fredagen og 'litj mainn' er målt til 33% større en gjennomsnittet. var på sykehuset og ble strippet og fikk modningsakupunktur i dag.. er temmelig lei, så nå er det bare å komme;)

far mener han kan komme på torsdag, for da er fotballkampene han vill ha med seg ferdig..

jeg håpre han skal ødelegge alle de planene;P

Skrevet

jeg har termin i dag, så om ikke mange timer er jeg også litt på overtid... jeg er forferdelig rastløs, og skikkelig klar for å starte vårt nye liv med baby!!! Synes magen begynner å bli veldig i veien også nå...

Lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...