Gå til innhold

Til dere med bekkenplager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sykemeldt halve svangerskapet pga av bekkenplager. Hadde en drøss med behandlinger hos fysioterapeut uten at det ble bedre. Etter fødselen har jeg ikke hatt noen smerter..før nå. Det er 10 uker siden. Jeg var overlykkelig over å endelig kunne bevege meg igjen så jeg har langt ut på lange gå turer nesten hver dag siden 1 uke etter fødsel. Men nå skriker bekkenet for hvert skritt jeg tar.

Det jeg egentlig lurer på, er hvordan dere med bekkensmerter opplever smerten? Hvor sitter den? Gjør det vondt hvis dere prøver å massere? Hos meg gjør det grusomt vondt bare jeg kommer borti bekkenet bak. Jeg har fått konstatert at jeg ikke har bekkenløsning, men bekkenplager.

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg ble slått i bekkenet, framme da jeg var ca 7 uker på vei. Jeg hovnet opp og smerter strålte bak i korsryggen. Og etter det har det vært vondt. Så jeg lurer jo på om det kan være det slaget som gjør at jeg har så vondt, og kanskje trenger en annen behandling??

Takknemmelig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt bekkensmerter i mange år, noen ganger kjennes det ut som om det er halebenet, andre ganger stråler det litt ned i bena, det kan være vondt å reise seg, sitte. Jeg opplever smerten veldig forskjellig fra tid til annen.

Jeg har prøvd alt av behandlinger, og det som virkelig har hjulpet meg er Osteopat, anbefaler det virkelig

Skrevet

Jeg har det sånn som deg. Jeg var sykemeldt pga bekkenløsning,og gikk til fysioterapuet. Jeg syntes det hjalp litt jeg da..ble bedre den dagen jeg hadde behandling, men så ble det det sammen igjen.

Jeg var superglad for at jeg ikke hadde vondt i bekkenet lenger, etter fødsel. Men rett før jenta mi var 3 mnd så fikk jeg vondt igjen.

Det låser seg ofte, og gjør vondt å komme opp av senga, og sofaen.

Har vært hos fysioterapeut med henvisning fra lege, så jeg venter på time. Kjedelig å ikke få leke på gulvet med jenta mi uten å ha smerter.

Håper virkelig hun mener det er bekkenløsning, så jeg får det dekka. Må ha behandling.

Har heldigvis fått samme fysioterapeut som jeg hadde i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...