grå :) Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 kan noen fortelle meg litt om hvordan den settes inn, hvor vondt det gjør og hvor mye det koster?
Mille** Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Har hatt hormonspiral. Kostet 1200 kroner + litt for å sette den inn. Gjøres på skrevbenken hos legen/gynekolog og gjorde ikke så vondt egentlig, bare litt ubehagelig, men det er det jo alltid på GU. ;o) Men har hørt at noen syns det er dritvondt, vi er jo alle forskjellig. )
grå :) Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 hehe jeg synes vanlig gu er ganske vondt da, men tåler andre typer smerte ganske bra sitter og vurderer spiral ganske hardt. gubben nekter kutte strengen, jeg nekter piller (men er jo hormoner i spiral også) og avhold er ikke aktuellt. jauda:)
Turid Laila Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Satte inn kobberspiral. Betalte 250,- innsetting betalte jeg ikke for. Selve det å sette den inn merket jeg ikke engang, men jeg syns det spekelt gjør megavondt! Så jeg fikk det minste de har, den i plast, og syns det likevel gjorde vondt. Men ikke mer vondt enn vanlig GU.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå