Gå til innhold

TR presis som alltid :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg kan entre min 3. pp!! Til nå har det vel vært litt sånn "vi-slutter-med-prevensjon-og-ser-hva-som-skjer". Denne pp'en var jeg helt sikker på at det ikke ble klaff, så jeg håpa bare TR var presis, og hun kom på dagen gitt (hehe) Jeg ser nå at jeg fortsatt har syklus på 28 dager som før jeg begynte å bruke hormonell prevensjon. EL skal vel da være på ca dag 14(?)

Denne pp'en har jeg lyst til å gå mer "vitenskapelig" til verks....Altså; jeg har bestilt EL-tester på nett og så tenkte jeg å prøve trikset med slimløsende hostesaft.

1. Når begynner jeg å teste?

2. Når er det jeg skal drikke hostesaft - og hvor mye cirka?

Noen som vet litt om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du kan kanskje begynne å teste på dag 12. Er i alle fall det som står i bruksanvisningen til eggløsningstestene jeg har. Når det gjelder hostesaften har jeg lest her at du skal ta den på mensdag 5-7 og fram til EL, 10 ml tre ganger daglig.

Håper det var til hjelp! Lykke til!

Skrevet

Jøss! SÅ mye hostesaft?? Hmm....jaja, det er verdt et førsøk iallefall :o)

Er det andre lure triks jeg ikke vet om tro?

Skrevet

Skrev et innlegg for noen dager siden om at man bør ligge på magen en time etter sex. Det har funket for flere som jeg vet om ;) skal iallefall prøve det neste gang. Tanta kom i går kveld/natt, så dessverre ble det ikke no klaff denne gangen. Hva ville dere regnet som dag 1 i syklus? Begynte så vidt med litt i går kveld, men kom for fullt i natt.

Skrevet

Det tipset skal jeg jaggu prøve! Ikke hørt det før :o) Jeg tror jeg ville valgt å si at dag 1 var den dagen det begynte...hmm....

Da er vi kanskje temmelig likt denne pp'en? Jeg har 28 dagers syklus og vil jo da ha EL ca den 12.okt. Neste IKM vil være 25. okt (tenker langt frem...hehe)

Skrevet

Ja ser ut som vi har ganske lik syklus, min er kanskje noen dager lengre enn din da. Men omtrent på samme tid har jeg el. Tror jeg regna den 14 okt på meg. Skal iallefall prøve det tipset jeg skrev inn her da ;) eneste lyspunkt med at tanta kom er at jeg kan drikke litt alkohol i morgen på jobb festen. Men hadde jo selvsagt håpa jeg ikke kunne det ;) men kjipt å gå på fest når man har tr. Føler meg så oppblåst og vondt i magen, i tillegg må man drive å skifte hele tiden. Ja ja.....Vi får holde hverandre oppdatert fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...