*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 ...litt intimt spm ...men...sambo & jeg hadde en liten hyrdestund i går kveld...veldig forsiktig & fint var det...men,desverre greide jeg ikke gjennomføre det da magen min ble noe vond & kjempehard???...det tok en liten stund før den ble myk igjen....hva skjedde?...jeg er jo bare 16+1 snart....var det rier eller?
velsignet med to Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Det var ikke en kynner da? Tror nok det ville vært mye vondere dersom du fikk rier. Magen min blir også steinhard og noe øm etter sex, fra uke 14-15 eller noe.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 ...hva gjør en kynner da??...ble bare litt redd jeg ...men,skjønner at det er tydeligvis helt normalt & ingenting & engste seg for da?
velsignet med to Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 En kynner forbereder eller trener livmora frem til fødsel. Er helt normalt, og de fleste har det selv om de kanskje ikke kjenner noe særlig til dem. Masse kynnere gjennom svangerskapet kan hjelpe til en lettere fødsel sies det
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Kynnere er livmorens måte å forberede seg til fødselen på.. Noen av de kjenner man, andre kjenner man ikke. De er gode for babyen også, som får massasje. Men om de blir svert sterke, over lengre tid, og de blir rytmiske, så bør man vel kontakte jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå