Gå til innhold

Dere som bærer babyen i sjal..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å bære Mina i sjal noen dager nå, da roer hun seg og jeg får gjort litt husarbeide.

MEN det er jo så sinnsykt varmt! Har på henne bare body og bare t-skjorte på meg selv, men blir så varm og svett at jeg klarer ikke å holde på så lenge. Har jeg et dårlig sjal? Eller er det flere som blir varme av å bære?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kansje dere bare er varme.. her går det helt greit..men bærer mest ute da... og da har vi jo mer klær på hverandre..kansje det faktisk ikke blir så varmt da..med mer klær....høres jo teit ut men kan jo være at med mer ting "imellom" så varmer ikke man hverandre så mye om du skjønner?

men hva sjal har du?

Skrevet

Aner ikke.. hehe, har ikke peilig på sjal og slynger og sånne bæredingser, men vant dette i en konkurranse så tenkte jeg skulle bruke det. Var utrolig praktisk egentlig.

Dette har jeg:

http://www.babylonia.be/html/eng_01b_slen.html

(er det et elastisk eller ikke-elastisk sjal jeg har tro)

Skrevet

Blir også skrekkeli varm når æ bær snuppa. Har et elastisk sjal, og det er jo faktisk 5 meter stoff vi har tullet rundt oss! 3 lag utenpå hverandre foran. Bruker det mest når vi er i butikken å sånn. Skal ut å reise langt. må bytte fly og vente 3 timer på flyplassen. UTEN tilgang på barnevogn. Tenkte å bruke sjalet da, men trur det blir skrekkeli varm ja. Har jo en 5 åring også å passe på, så kan vær det blir noe stressende!! Gruer litt itl det! M

Men ellers e æ godt fornøyd med sjalet som min eldste datter har sydd til mæ. Takk til ho!

Skrevet

Det er ett elastisk:)

helt likt som jeg har..hihi

Skrevet

Skal ut på reise om noen uker, tenkte å ta sjalet med, kan jo være greit å ha både på fly/flyplass og på reisen ellers egentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...