Gå til innhold

Hva gjør dere på om dagene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært i permisjon i to uker og jeg kjeder meg. Blir mye sitting foran dataen, husarbeid (kjedelig), cafè besøk,lese bok og handle og bruke penger. Jeg er i fin form så jeg har vel ingen begrensninger i hva jeg kan finne på, bortsett fra at jeg har blitt litt lat... Det er vel ventingen på at det skal skje noe snart som gjør at jeg kjeder med. Holder på å bli sprø. Nå er det bare 6 dager igjen til termin. Hva gjør dere andre som går hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje jeg ikke burde svare, men gjør det for det..

Jeg er ute med minsten fra 10 til 12 hver dag. Sover når hun sover, hjelper eldstemann med lekser, lager middag, og er ute etterpå og så er det leggetid, før det er kos med mannen:)

Ikveld er det IDOLkveld hos oss:)

Skrevet

Det blir vel det samme hver dag omtrent...står opp,ordner datteren min og tar henne med på barnehagen,enten går vi eller kjører bil. Så er det hjem,spise frokost,strikke litt,gjøre husarbeid, ordne med klesvask,gå tur med bikkja, er det fint vær så gjør jeg litt i hagen,men ikke så enkelt å drive å bøye seg hele tiden...ellers finne ut middagsmat også blir det litt nettsurfing...sånn i pausene...kanskje en kjedelig dag,men jeg syns det går helt greit å være hjemme og ha kontroll over huset og hvordan det ser ryddig ut til enhver tid...

Skrevet

går på skolen og har akkurat kjøpt hus så har masse å gjøre på =) men fremdeles 49 dager til termin :/

Skrevet

KJEDER MEG!!!!!! Alt er vasket, alt er klart og kjedelig :-) Formen er skikkelig strålende, men å gå turer er litt vanskelig med snuppa helt nede i bekkenet. Gleder meg til en skikkelig treningsøkt!!!

Menmen det er vel ikke lenge igjen nå....

Skrevet

Går i mye av det samme her, sover lenge om morgenen, sluker krimbøker for tia, sitter foran dataen, er på kafé med venninner, sikler i butikkvinduene etter klær hehe :), husarbeid (er jo prikkfritt her for tiden), og har faktisk bakt endel og putta i fryseren.

Skrevet

Enig med du om at det blir lange dager. Har vært hjemme i svangerskapspenger siden jeg var tre måneder på vei, bare jobbet deltid og da hjemmefra. Nå jobber jeg 20% hjemmefra og holder på å KJEDE MÆ IHJEL. Vi bor på landet, så det e lite kafeer å gå på. Blir å sitte foran dataen og surfe,eller lage gourmetmiddager til mannen min midt i uka. Kjenner at jeg blir vanvittig sløv av dette. -Og litt deprimert. Har ennå to og en halv måned igjen, så begynner å se mørkt på dette.

Får ta meg en liten ferie kanskje, for å få nye impulser. Lykke til med siste innspurt! du er heldig du som snart er i mål! :-)

Skrevet

Ser ut som om det er flere i samme situasjon. He he! Her er også alt klart til babyen kommer. Klær, sengetøy, dyner og puter er vasket og ligger klart til den lille sin ankomst. I dag har jeg handlet mat til helga og vasket hele huset. Har vasket i håp om at det skal sette igang noe...Men tror vel egentlig at det eneste som hjelper er å vente til babyen er klar. God helg alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...