Gå til innhold

Mister dere fortsatt hår?


Mia_I

Anbefalte innlegg

Det gjør jeg! Fødte i midten av mai. Ennå litt hår igjen, men dritt lei av å plukke opp hår overalt, fra gulvet, putene, lakenet, vasken, sov osv.

 

Noen som har en formening om når dette slutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAA!! Fødte 25. mai, og syns bare jeg røyter mer og mer! Men nå er det jo høsten også og da røyter jeg litt mer uansett, så dette tar helt av! Håper virkelig det gir seg snart ellers blir det tomt... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, litt trøst i at det ikke bare er meg.... Måtte plukke bort et langt hår som hadde surret seg rundt fingrene til babyen før jeg la henne, sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister fortsatt masse. Fødte midten av mai. Tok noen blodprøver sist jeg var til legen, og da viste det seg at jeg manglet b-vitaminer også. Og de virker jo inn på håret da. Fikk tabeletter jeg skulle ta da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

 

Mister så mye hår at jeg holder på å klikke.. ligger et tykt teppe over hele leiligheten.. Og jeg har MYE hår å miste også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har mistet hår i nesten tre måneder nå, men nå har det heldigvis begynt å roe seg litt. Merker at det topper seg de dagene jeg er ekstra sliten, og den helgen jeg var forkjølet var det helt ille. Nå har jeg begynt å ta både trankapsler og b-vitaminer og syns det hjelper, men det kan jo like gjerne hende at det er naturlig nedgang. Hvem vet? Uansett er det deilig at jeg ikke tetter dusjsluket hver gang lenger ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte ikke å røyte før for en måned siden. Var hos frisøren et par uker før det, og hun syntes ikke hun kunne se på håret mitt at jeg ammet. Røytet lite og hadde fint hår. Gikk så et par uker og etter det har det blitt helt grusomt! Mister sinnsyke mengder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte 21. mai og mister fortsatt sinnsykt mye hår. Jeg har alltid hatt tykt hår som de fleste misunner, men begynner å bli tynnslitt og pistrete nå ja. Regner ikke med at d slutter før jeg slutter med ammingen. Forrige gang sluttet d ca 1 uke etter at jeg sluttet å amme. Ett lite tips er å ta tilskudd av B vitaminer, d hjelper litt. Oxo finnes d fantastiske hårprodukter fra Kerastase som motvirker håravfall når du ammer. De har hjulpet meg denne gangen, forrige gang mistet jeg MYE mer hår enn denne gangen, selvom d jammen er nok nå oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...