Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Hva kan jeg skrive i et kort til foreldrene til en nyfødt som ligger på intensiven? Situasjonen er jo litt annerledes enn hvis de hadde kommet på barsel og alt var bra...dessverre er det litt komplikasjoner..ikke lett, vil støtte dem.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 min lillegutt var på intensiven da han ble født....bare skriv at dere tenker på dem, og la dem vite at dere er der hvis de trenger dere uansett hva til......det var i alle fall det jeg trengte og vite.....at jeg hadde noen jeg kunne ringe til og grine litt og få ut litt til andre enn sambo og foreldre....godt og få andre synspunkt og perspektiver.....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Du bør jo selvsagt skrive "gratulerer med den lille nydelige gutten" først, for så å ønske dem lykke til:) Til slutt kan du skrive noe av det anonym over meg nevnte. Hørtes ut på henne som hun bare ville ha fokusert på det "negative"...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Unnskyld, feil, hun over meg var ikke anoym:P
Alba44 Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Har selv hatt barnet mitt på intensiven i flere uker, og det beste som andre kunne gjøre for meg var å vise at de tenkte på oss. Et kort, en tekstmelding, komme med lunsj en dag....Det er mye man kan gjøre for å vise at man bryr seg. Med alle apparater og omstendighetene så er det ikke like lett å snakke i telefonen(hadde min alltid på lydløs på intensiven). Det er lange minutter,timer,dager på et sykehus, så gode tanker fra omverden betyr mye. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå