Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 38 +1 på vei. I natt var det ekstremt. Ikke nå. Hvorfor??
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 me 2... har hatt det et par uker er 1 dag over i dag.... kunne godt ha blitt rier av dem snart... arg arg
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 har også på senkveldene/natta....om natta er det ofte vondt bare jeg snur på meg...
velsignet med to Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Jeg har også hatt dette, ikke så mye de siste nettene men. Det var ekstremt et par netter for en uke siden, nesten så jeg sa til samboeren min at han måtte ha telefonen klar hele tiden mens han var på jobb hehe
prima donna Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 aner ikke hvorfor men det er slik her og... og jeg håper hver gang at det skal bli rier, men neida. holder meg våken et par timer for å dabbe av mot morran, slik at jeg blir trøtt og god dagen etter. sukk.
♥lurelure♥ Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Ja, fikk skikkelige kynnere i natt, var knallvondt! Sa til min mann " hvordan skal jeg klare å føde når dette gjør så vondt???" Må si jeg gruer meg ja.... Vil bare ha det overstått nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå