Mamman til Mina og Sara Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Er bare 4 små ukere siden lille Mina kom til verden, og vi stor koser oss med henne, men alikevel savner jeg å være gravid, kjenne livet inni der..
katlinka Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Tror det er ganske vanlig å savne graviditeten etter fødselen (med mindre man har gjennomgått et tøft svangerskap og fødsel da kanskje). Man har jo gått gravid i 9 mnd, må jo venne seg til å ikke være gravid igjen
Loyloy Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 YOU ARE SO INSANE.... Jeg kan ikke fordra å være gravid jeg....
*Rutletutt* Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Trodde aldri jeg skulle si det...men jeg også...og jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme og bekkenløsning fra uke 13....men, nå er jeg ferdig med å få barn, så det er sikkert bare vissheten om at det aldri kommer til å skje igjen...
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Åhhhhhhhh, jeg savner å IKKE være gravid.... 4.svangerskapet på tre år... Så når han kommer ut om et par måneder skal det bli LENGE til neste gang, om det i det hele tatt blir noen neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå