Gå til innhold

Fikk telefon fra barnehagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jenta vår på snart 1 år har blitt bitt i kinnet av et annet lite barn. Så de lurte på om hun hadde fulgt vaksinasjonsprogrammet.

Det var ikke blødende sår, men hull i huden.

Hun har heldigvis fått vaksiner, men mangler den siste påfyllingen. Skal få den førstkommende tirsdag. Har snakket med HS og det var ikke noe problem, men hvis jeg følte for den kunne jeg komme ned med engang å få den siste påfyllingen..

Jeg har valgt å vente til tirsdag...

Også tuppa som feirer bursdagen sin i barnehagen i dag...vel..vel..litt må vi jo regne med!

Uansett er det vel bedre å være mamma'n til den som blir bitt enn den som biter! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda... Men syns alikevel at du ska gi beskjed til de voksne i barnehagen,en ettåring e jo som vanlig ilamme en voksen hele tida nesten.

Skrevet

Fint at du ser sånn på det. Jeg er mammaen til ungene som biter. Håper lille jenta di får en fin bursdag likevel. elstemann her bet lillebroren sin gjentatte ganger før han fikk alle 3 i programmet.

Skrevet

Ja det er sant! Begge mine to største er kommet hjem med bitemerker mange ganger og jeg synes jo det er dumt og slikt, men de to gangene jeg har fått beskjed om at mellomste har bitt noen andre var mye værre! Ingen vil jo at barnet sitt skal være en "slemming", men som du sier, man må jo regne med litt forskjellig. Gratulerer til jenten din da! :-)

Skrevet

Enig med deg at det må være grusomt å være mammaen til en "biter" Jr har selv blitt bitt flere ganger av samme barn. Har enda arr på nesa etter det.

Men i en barnehage er det sånt som skjer, uavhengig av om det er mange voksne der eller ikke. Håper det ikke skjer flere ganger da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...