Gå til innhold

dere med barn på 6 mådeder

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye grøt/melk får barnet i løpet av en dag? min lillle sønn bare spiser og spiser, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser MAASSE melk, litt grøt (varierer mye fra dag til dag,noen dager to hele porsjoner, noen dager bare litt). Vil ikke ha noe særlig av andre ting

Skrevet

Hei:)

Jeg syns også datteren min spiser og spiser... Spurte helsesøster om dette, hun sa at jeg bare skulle gi mat til hun ble mett. Det er svært få babyer som ikke klarer å regulere dette selv.

Hvor mye spiser han?

Skrevet

han spiser og spiser, må stoppe han før han slutter hvis ikke kommer alt opp igjen...=P han er 67 cm og veier 8500 ca. no gir jeg han tre grøtmåltider av 100ml med vann og så får han ca 100 ml melk til måltidene han får også ett "middagsmåltid"(grønnsakspure). drikker en stor flaske m melk om natten (ca 200ml). er dette mye?

Skrevet

Jonas spiser 2 grøtmåltider med 100 ml vann, og drikker ca 50 ml mme til de måltidene. Så får han 1 middagsmåltid. D er ca 160 ml hjemmelaget middag. Til det drikker han vann. Og så får han 1/2 banan til et av grøtmåltidene (på kvelden). I tillegg drikker han i løpet av dagen ca 150 ml mme og om natten ca 200 ml.

vet ikke om det er så mye..han spiser til han ikke vil ha mer, så d er vel det han trenger da..legger fint på seg iallefall ;-) han er 69 cm og 7640 gr..

Skrevet

Vet ikke om det er mye, jeg...Ville ha hørt med hs om du skal endre rutinene dine. Ta det opp på kontrollen ved 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...