olgita Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Heisan! Lurte på om noen har erfaringer med baby på ca 4 mnd på tur? Vi skal til to sett besteforeldre og lurte på om det var nødvendig å ta med egen reiseseng pga problemer å sovne... eller om vi skal satse på at babyen sovner som vanlig i nye senger? Bagasjerommet blir liksom fullt nok uten en reiseseng. Men i såfall noen anbefalinger på billige og praktiske reisesenger som er lette å pakke? og selfølgelig sikre? Takker for alle råd!!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Hvis dere har god erfaring med at babyen sovner i reisesengen ville jeg abosolutt tatt den med...men selvfølgelig er det mange andre faktorer som kan spille inn for at babyen evt. ikke vil sovne like greit som hjemme (lukt, lyder m.v). Men jeg ville nok ikke reist fra reisesengen, nei.
olgita Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Takk for svar! Har ikke kjøpt reiseseng ennå.. så vet egentlig ikke! Tenkte kanskje å prøve å "sove" den inn i forkant av turen... Men kanskje det holder med kjent dynetrekk, t-skjorte osv...he he... vi får se hva det blir til...Lukt og lyder m.m. kan vi jo ikke gjøre noe med uansett. Blir jo bare en erfaring rikere, og kanskje en trøtt baby på tur hos besteforeldre... Men vi har jo med vognen som backup iallefall!
En liten mamma Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Da Hedda var så liten og vi skulle på tur til mormor og morfar lot vi henne bare sove i vognbagen! Den var kjent og trygg. Når det er sagt, så tror jeg ikke ho hadde reagert om vi la henne i mormors babyseng heller, det er iallefall helt greit nå! Vi har med lammeskinnet hennes og dynetrekket hennes da, for å ha kjente lukter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå