oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 spurte om man fikk føde i vann på haukeland. men det gjorde man visst ikke:-( må opp av karet når pressriene begynner. måtte visst være spesial utdanna for å få lov å ta imot babyer under vann. var visstnok svært få steder i norge man fikk lov. synes det er tragisk. jeg ville føde i vann:-( ser jo at hele og atle fikk. såg ut til å være greit. *sutresutre*
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 28. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2007 helene skulle det stå:-)
Aylinah Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Kom til Fredrikstad :oD Jeg er enda mere sikker på jeg skal føde i vann etter dagens episode på nrk ja..Så virkelig effektivt ut )
neila & desembernurket Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Har også tenkt på fødsel i vann og er overlykkelig over at Fredrikstad tilbyr dette. Du finner nok en løsning som passer for deg på Haukeland også, lykke til med fødselen, håper det blir en fin opplevelse uansett hva du velger
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 jeg hadde badekar sist men måtte ut da pressriene kom. snakka med mannen om det igår. han mente at jeg måtte ut fordi jeg var på vei ut så de hadde trekt ut proppen..og så gikk vannet mitt og pressriene begynte med en gang. jeg husker ikke selv hva de sa, men han trodde at det var derfor jeg måtte ut. (ikke tid å tappe i vann i karet igjen) men ifølge jordmora mi idag får man altså ikke lov å føde i vann på haukeland:-( er så irriterende for jeg leste i en artikkel ett sted på nettet at haukeland tilbydde vannfødsler...vet ikke om de rekner det som vannfødsel selv om du må ut når pressingen begynner!!??
neila & desembernurket Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Trodde faktisk Storken tilbød vannfødsel jeg ?? Blir jo Haukeland da, selv om det ikke er føden det er snakk om.... kan være det du har lest???
Isilra Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Jeg skal føde på kongsvinger og synes det er synd de ikke har badekar engang.. Ble anbefalt å stå lenge i dusjen før jeg dro til sykehuset bare.. Ble litt skuffa :/
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 28. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2007 neila: var storken jeg var på sist... ingen fødsel i vann der sa jordmora mi
neila & desembernurket Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Om ikke Storken har det, er det vel ikke fødsel i vann på Haukeland nei, synd i grunnen at de har en "alternativ" avdeling uten dette tilbudet..... Holder med en over her... du får komme til oss som skal føde i Fredrikstad ...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Jeg var på omvisning på storken den 17.sept og da viste jordmora badekaret også sa hun at noen også valgte å fullføre fødselen i karet og det var også noen som bare måtte det pga tiden.. (Meg og samboer var alene med en jordmor på omvisning så vi pratet masse) Men etter det hun sa da så er det jo lov og mulighet for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå