Holly❄️ Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Har en liten fobi om og putte ting inn i meg.. hehe... aldri klart og bruk tampong, nettopp pga dette... Har gått på p-piller og nå på p-sprøyte.. men har gått opp mye i vekt, og vil derfor slutte på sprøyta. P-piller er jeg så skeptisk til siden det har vært så mye skriveri ang sammenhengen mellom overvekt og pillene. HVA kan jeg da bruke?? Vil ikke "kjenne" at jeg har noe i kroppen.. altså om jeg klarer og putte inn noe, så vil jeg absolutt ikke gjøre det selv, men vil heller ikke kjenne noe. Og ikke noe som må byttes ut ofte.. nOen med gode råd`??? (Neida, dette påvirker ikke sexlivet mitt, merkelig nok... ikke noe problem med den slags.. hehe)
katlinka Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Da har du jo spiral da, legen setter det inn og den skal ikke kunne kjennes. Kan vel sitte i 3-5 år før man må bytte, avhenger av om det er kobber- eller hormonspriral.
Tante_Sofie Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Det er jo veldig kjekt med spiral, men må vel byttes ut hvert 3-5 år... Merker ikke den i det hele tatt jeg ihvertfall.. :-)
Holly❄️ Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 hva er forskjell mellom hormonspiral og kobberspiral da?
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Hva med slik man har under huden? Spiral kan jo være greit å sjekke om man kjenner trådene på av og til. P-plaster er også en ok mulighet om du tåler det.
Holly❄️ Skrevet 28. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2007 hva er det man har under huden da?? P.plaster.. hm, hvordan funker det?
Gjest Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 finnes noe som heter ladycomp , det koster myye (5-6000) men er ganske sikker . Kontakt legen , h*n vet mye mer om prev. Forresten så er det noe nytt som heter p-staven , den opereres inn og kan sitte i 3-5 år ! koster 1200 kr
katlinka Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Sjekk ut prevensjon.net, beskrivelse av alle prevensjonsformer.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 p-stav heter det vel. Hormoner i de også da. Kan sitte en stund. P-plaster bytter man hver uke, hormoner i de også. De sitter på huden som et lite plaster. Om du ikke tåler hormoner er vel kobberspiral et godt alternativ. Eller kondom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå