Engle barn Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jeg er i uke 29 nå og har hatt en del plager igjennom sv skapet. Men siden dette er mitt tredje svskap, føler jeg at legen min tar litt lett på det. Når jeg sier hvordan jeg har det og hva som bekymrer meg, sier hun bare: jaja, dette har du jo gjort før og det går sikkert så bra så!! Hun har også sagt at det er mere vanlig med flere plager dess flere svskap man har, hmmm.. Hun er en veldig hyggelig dame, men jeg føler jeg trenger litt mere forståelse for tingenes tilstand. Jeg har ingen fast jordmor jeg går til heller her. Er det flere enn meg som føler det slik at flergangsfødende blir litt oversett, siden vi har gjort dette før el?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 føler meg ikke direkte oversett, men har gått fra lege med følelsen av at de syns jeg er paranoid! det er ikke noe særlig det heller... Jeg syns du burde få deg en jordmor jeg! jeg har en helt fantastisk jormor.. tror du ville hatt mer nytte av det! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå