oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 fytti tårene spruter her... litt full av hormoner kanskje, men jeg vil ha babyen min uuut nå!!
En liten og snart en til Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Alltid hyggelig å starte dagen med litt sipping... snufs...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 hehe, gått å høra at d ikke er bare jeg som griner når jeg ser på klippene:p Så at hun satt i badekaret nå men når hun begynnte å skrike klarte jeg ikke å se mere... Vil ikke bli skremt til fødsel'n siden jeg ikke vet hva jeg går til! hehe.. Pysete.. men, vondt er de hvis uansett
velsignet med to Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Jo takk det spruta godt her også! Men guri så fint, jeg gleder meg sånn til det er min tur til å få den lille gutten min opp i armene mine!! Synes hun var tøff jeg, fikk jo ingen smertestillende fordi hun føda i vann, tøft gjort.
Aylinah Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Hehe gud bedre,presse så gæli med ho at jeg var nesten sikker på det ble kjøkken fødsel her hehe... HYLE snufse,er det mulig hehe,jeg vil å bebisen min nå...Helst i går hehe ;p Godt jeg skal til jm i dag,håper hun har gode nyheter hehe......
Gjest 5 andre Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Hun fikk ikke epidural, men de ga noe (vet ikke hva) som de injiserte i håndbaken ved 7-8 cm åpning. Det skulle hjelpe på smertene (kansjke noe morfin eller....) I alle fall en kjempefin fødsel. Ungen var ute 4 timer etter at vannet gikk på 3 eller 4 pressrier, håper bare det blir slik for meg oxo :-)
Aylinah Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Det var KUN ren akkupunktur De nålene altså hehe
Gjest 5 andre Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 He he, ja. så det nå. Syntes det så ut som venfloner da jeg så det først jeg. Ikke hørte jeg etter hva som ble sagt hell. :-) Flink hun ja... Tok nok litt lystgass selv under første fødsel... Hadde vært kjekt å kunne klare seg uten...
Aylinah Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Hehe ikke så greit å få med seg alt da,blir jo sååå gira når enn ser så herlige fødsler hehe ) Vet bare jeg er overbevist om at jeg har gjort rett valg i å prøve vannfødsel først,for det her så bare fantastisk ut,vondt som hell sikkert,,,Men absolutt så verdt,brått vil en ha noe å dempe smertene med,men da har en iallefall prøvd hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå