Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Må innrømme at jeg sitter å nyter noen stille timer før storinnrykket kommer nå for å ha høstferie. Jeg har termin i oktober og ikke helt i storslag til å ha de en hel uke. Heldigvis er min kjære veldig flink og har lovet å ta i et ekstra tak denne uka. Det går nok helt sikkert bra, og vi får det fint. Det er sjelden jeg ikke ser frem til at de kommer, men akkurat nå skulle jeg gitt mye for at det bare var meg og min mann. Ja, ja. man kan ikke få alt man ønsker seg. Nå sitter jeg bare å nyter stillheten og løfter ikke en finger før de kommer. hehe. Deilig!
Travelmor Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Vi trenger alle litt stillhet, fred og ro for oss selv innimellom. Mødre som stemødre. Litt spesielt er det når man går gravid. Da skal man ta mye hensyn til seg selv - uansett... Synes nesten det er en selvfølge at den andre parten ordner opp med barn, hus og hva det skal være da. Selv har jeg vært nærmest sengeliggende de siste ukene.. Da må jo pappaen ta sin del. Så kanskje det er en fordel:-) Mine barn skulle til pappaen nå i høstferien, og jeg har tenkt at det er fint at de får litt tid med faren og familien hans. Fint for oss, hvor de er det meste av tiden, og også få et avbrekk. Men så snur ungene og vil ikke være hos pappaen lengre enn en helg... De er så store, så de kan ikke tvinges, bare oppfordres. Men helgen skal nytes, når de små er lagt lørdag skal vi kose oss med vin mm. Det gleder jeg meg til:-) Når man har så store barn at de går i seng samtidig som oss, er det deilig å innimellom få bare voksentid.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Ja, hos deg går det andre veien ja. Du får kose deg i helgen. Det skal nok vi også, selv om jeg ikke ser så frem i mot det nå. Vi har 2 stebarn: et på 7 og et på 14 så selv om vi legger det ene så er jo den på 14 oppe til vi legger oss. Privatlivet er det vel så som så med fortiden uansett, men det blir bok litt mer lesing på sengen for min del denne uken enn hva det hittill har vært. Nei, man får bite tenna sammen og ønske velkommen på samme måte som alltid. Måtte bare få ut at selv om jeg er glad i de, merker jeg at jeg ikke alltid gleder meg til de kommer.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Jeg er i den anledning bortreist med ungene våre og besøker vår familie.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Huff! Nå renner hele bunten snart inn dørene og ord som privatliv, regler, ryddig og kos eksisterer ikke i vår verden på en uke! Greier alltids å anstrenge meg for å være interessert, omsorgsfull, blid og hyggelig en helg, men en hel uke!!? Det blir bare for lenge for meg! Tar med meg fellesbarnet og reiser på besøk til slektninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå