Smulen&Skalken Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Tusen takk til den som overtalte meg å dra til lege. I går hadde jeg veldige smerter som satt på venstre eggstokk. KUN der. Jeg dro til legen. Ble sendt på gyn der dem tok ul. (måtte krangle pga. at jeg følte noe var galt). Dem kunne ikke se noe foster i livmor, og jeg hadde masse væske i buken. Legen sa med en gang at det var graviditet utenfor livmor. Etter masse blodprøver og venting så er dem ikke sikker lenger. Kan være at jeg er så kort på vei, at det er derfor dem ikke ser fosteret. Og at det var en cyste som har sprukket. At væsken i buken kan være vann og ikke blod. Jeg er innlagt på sykehus og må være her i noen dager. Har fått perm på noen timer så jeg kunne dra hjem. Mitt råd er. Lytt til deg selv når du føler noe er galt! Jeg har litt over 50% sjangse for at dette er et normalt svangerskap. Og at det er en cyste som har sprukket. Blir jeg dårlig må jeg rett inn å operere. Unner INGEN dette, men jeg er optimist og håper det vil gå bra. Noen andre som har vært igjennom dette? Og igjen takk til deg som kom med dette rådet!!!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Så bra at du insisterte på å få sjekket det ut ! Trist om det viser seg å være graviditet utenfor livmor - og ikke inni. Men nå er det jo din helse som er det viktigste uansett. Lykke til videre da :-)
Måånestråle Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Så godt å høre at du får god oppfølging! Jeg skal krysse fingre og tær for at alt går bra med deg. Lykke lykke til!!!
Smulen&Skalken Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 Takk for det Som sagt så er jeg optimistisk. Har ingen smerter nå og jeg blør ikke. Har ikke kommet en dråpe. Jeg er i veldig bra form. Men nå må jeg tilbake til sykesenga. Som er pyton da man føler seg bra. Men jeg må være der. Jeg kan plutselig bli veldig dårlig, og da må dem operere med en gang.
velsignet med to Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Så bra å høre at dem tok deg på alvor med en gang da! Lykke til, håper alt går bra og at det ikke er svangerskap utenfor livmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå