anneli84 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 nå ligger den siste ute. nydelig baby:)
velsignet med to Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Å noe så fint!! Sjalu nå jeg
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 tårene de bare trilla... syns alltid det er like sterkt når bebien kommer ut...
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Har nettopp sett de to siste episodene nå. Kanskje litt stygt av meg, men måtte nesten le litt når hun skreik så fælt - hver gang... Men i siste episode var jeg nærmest med å pressa og tårene rant :-) "Gleder" meg til det blir min tur
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Virker som det er få som skjønner at når moren skriker som er dette til god hjelp mentalt til å få babyen ut. Dette er en god egenskap og viser at hun har god kontroll på pust. Legg merke til hvor rolig hun er mellom hver ri. Jeg synes hun var fantastisk flink. Go Helene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå