ønskebarn Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 noen som vet hvor jeg kan få tak i en jakke. det er jo så dyrt på den kule mage og sånt. hørte med hm på jessheim men de fikk ikke inn . begynner og bli kaldt.
3troll blir til 4troll Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Har lurt på det samme,.... brrr* ... må vel kikke på " big & beautifule" på lindex eller no
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 dette har jeg å lurt på=) har ikke sett det noe sted jeg
note Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Jeg har kjøpt vinterkåpe på La-vida i Haugesund (har nettbutikk). Kåpen er fra mamalicious og kostet 700 kr, som slett ikke er noen upris. Knalltøff med høyt liv, der blir det plass til hele magen i vinter :-)
temi & keli Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Jeg kjøpte ei jakke (ala den som Trond Viggo brukte da han var vaktmester'n) med belte som går over magen.. VELDIG god, ikke superfin, men veeeeldig god! Åpen i halsen, men med skjerf er den flott.. Ikke supervarm heller, men med en tjukk genser under, tror jeg det skal holde.. H&M, Strømmen storsenter - enten 598,- eller 698,-
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Note: Er de små eller store i str?? Så på den jeg og, var kjempe tøff!!
Venter72 Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Den Trond Viggo Jakka er det i Mamma serien, eller er et en vanlig jakke?
cat85 Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Jeg har kjøpt en helt vanlig jakke fra Vero Moda. Den er litt A formet, så den går ut nedover. Jeg har goooood plass i den Kunne til og med ta min valige størrelse Kosta vel 600kr, men kan jo bruke den senere siden den ikke er spesielt mamma jakke.
ønskebarn Skrevet 28. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2007 jeg har vært ute og tittet i dag, endte opp med en a formet kåpe jeg også. vila merket kostet599 kr. stilig og kan brukes senere også.
Sunniva78 har to små Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Hva heter den Vero Moda-modellen???
kokosyklus Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Jeg kjøpte en kjempefin jakke på VeroModa med A-form. En brun kåpe som kostet 600 kroner. Ikke værst. Den kule mage er alt for dyrt, gidder ikke gå inn der en gang jeg:)
termin 29.jan Skrevet 28. september 2007 #12 Skrevet 28. september 2007 Sist brukte jeg litt lang boblejake med sånn glidelås man kan åpne nedenfra også. Dro den opp så jakka var åpen på magen og hadde tjukk genser og sånn under, det funka fint. Blir fort litt "bumsete" med en boblejakke i 2 str for stor...
Lars'a Skrevet 28. september 2007 #13 Skrevet 28. september 2007 Jeg kjøpte en på H&M her om dagen, ukas tilbud tror jeg det var. A formet med knapper helt fra haka og ned til midt på magen, litt "puff" på skuldrene. Gooood plass til å vokse i ) Kostet bare 299 kr også, så jeg var veldig fornøyd da jeg gikk ut! Hadde både sort og grå, og den når meg til midt nedpå låret.
Minnie Mom Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 Jeg har også den i A-modell fra Vero Moda. Veldig fin, men merker nå at den ikke er veldig varm.. Men det er plass til en ekstra jakke eller genser under. Jeg bruker vanligvis Large, men måtte faktisk kjøpe Medium i denne, ellers var den for stor rundt skuldrene. Masse plass til mage! Meto Jacket heter den.. )
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 29. september 2007 #15 Skrevet 29. september 2007 Da skal jeg sprinte til Vero Moda å kikke, jakken i vinter blir nemlig den største utfordringa;) Har de nettopp kommet inn?? Var der å kikka for noen uker siden, og da hadde de ikke fått noe, men bor i Trh, så kanskje det kommer fortere i butikkene sørafor??
Gjest Skrevet 29. september 2007 #16 Skrevet 29. september 2007 Jeg har også lurt på dette. Var på H&M for to dager siden, men da sa de at de var usikker på om det kom in noen mamma-jakke. Gikk på BiB-avdelingen, men der var det kunn tynne høstjakker foreløpig. Er det ikke på tide med vinterklær i butikkene da? Jeg vil ha varm jakke nuh!
nøffemamma Skrevet 29. september 2007 #17 Skrevet 29. september 2007 Jeg kjøpte jakke på h&m. god plass til mage,og velidg søt krage og skuldre-vanlig strl.Finnes i grå, sort og oransje. Det beste er prisen:299,- og kjæresten min synes at jeg er kjempesøt i den! løp og kjøp!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå