magne_nrk Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Hei. I dag er 13. webisode lagt ut her: http://www.nrk.no/jordmodrene/ og barnet blir født. Vi håper innholdet kan være til nytte og glede for gravide og småbarnsforeldre der ute. Håper dette ikke oppfattes som reklame. Ville bare informere da det åpenbart er mange som følger med:)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 får ikke sett fra episode 11 jeg....åpnes ikke ...får sett alle før da
~Maja Mor~ Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Takk Magne :-) Du får fortsette med å oppdatere oss!! Ha en god dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå