mamma til en prinsesse Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Selv har jeg hatt kortet i lommeboka i 2 år. Er du, evt. kunne tenke deg å bli det?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg har hatt kortet i lommeboka i mange år, før jeg måtte sambo. SÅ mine foreldre vet hvor jeg står - og det samme gjør sambo..
suseduse Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 jeg er det, men har ikke lommebok ei heller noe kort, men alle mine nærme veit at jeg ville ønsket det! skal kremeres uansett, og har ikke behov for mine organer etter endt liv..
Plutselig_gravid Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Ja, men har ikke kort. Men, har informert alle mine nærmeste om mitt ønske.
-Lady Godiva- Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Jepp! Har hatt kortet i lommeboka i mange år jeg også...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Ja. Har ikke kort, for de har ikke lov til å høste organer uten samtykke fra familien uansett, men jeg har gitt beskjed til mine foreldre og min mann om jeg vil "brukes".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå