Tigermor. Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Fredag- Fajitas Lørdag- Frossen pizza tidlig på ettermiddagen, og Biff med fløtepoteter, grønnsaker og saus på kvelden når gutten har lagt seg. Er så deilig med litt voksentid for oss foreldre =) Søndag- Kjøttkaker m brun saus
1, 2, 3!!! Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Vi skal på hyttetur til svigers, så får nok vente i spenning! Men noe hjemmelaget og godt blir det garantert! =) =) =)
sikat Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Sakl til svigers i helga så da trenger jeg vel ikke bekymre meg så mye for middagsplanlegging. Men jeg håperhåperhåperhåper at svigermor kan lage fårikål på søndag.......
velsignet med to Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Har lørdagsmiddagen klar iallefall, jeg skal nemlig ut å spise på restaurant med mine fantastiske venninner Så da blir det nok biff med nydelig tilbehør for min del, så får samboeren varme seg en grandis eller noe Fredag og søndag var det værre med, blir nok noe helt enkelt i dag hvis vi ikke lager noe godt sammen i kveld. Søndag har gubben lyst på koteletter stekt i ovnen med tilbehør, så kanskje vi går for det.
klumpen og gullet Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Fredag: Pasta med skalldyr Lørdag: Hjemmelaget pizza calzone Søndag: Kyllingwraps
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Fredag: Spagetti Lørdag: Risengrynsgrøt Søndag: Sosakjøtt
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Fredag: Spise middag hos pappa (bursdag) der blir det lammelår med tilbehør Lørdag:Skepstisk.... Søndag:Fårikål
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Fredag: Tandori chicken m agurksallat, hvitløksbrød, og cachewnøtter Lørdag: Kylling taco Søndag: Stekt seifilet, m kokte poteter, og kålstuing m bacondryss
Gjest Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Fredag: Pitabrød med gresk kjøttblanding, mais og mye annet Lørdag: ensom middag...dvs pariserpizza e.l. Søndag: ensom middag igjen...noe kjipt og enkelt.
Serial mom Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Oi,så nøye dere har planlagt... Kan bare planere noen timer fram jeg,er håpløs sånn sett! (mulig at kvalmen gjør sitt med matlysta mi) Tenkte å ha kylling-taco idag ihvertfall,er litt stas når det er helg. Resten av helga aner jeg ikke,sikkert brødskiver,er det som frister mest når man er kvalm...
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 28. september 2007 #12 Skrevet 28. september 2007 For en gangs skyld har vi faktisk dette klart her i huset.. Vanligvis handler vi hver dag for å klare å finne på hva vi skal ha til middag, og står på butikken på lørdag og vrir hjernen for å finne på 2 middager på en gang, hehe.. Men denne helga skal vi ha: Fredag: Pizza Lørdag: Løvsteik med bistropoteter Søndag: Kjøttkaker med nypoteter, brun saus og makaronistuing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå