Gå til innhold

Middagsplanene for helgen da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredag- Fajitas

 

Lørdag- Frossen pizza tidlig på ettermiddagen, og Biff med fløtepoteter, grønnsaker og saus på kvelden når gutten har lagt seg. Er så deilig med litt voksentid for oss foreldre =)

 

Søndag- Kjøttkaker m brun saus

Skrevet

Vi skal på hyttetur til svigers, så får nok vente i spenning! Men noe hjemmelaget og godt blir det garantert! =) =) =)

Skrevet

Sakl til svigers i helga så da trenger jeg vel ikke bekymre meg så mye for middagsplanlegging. Men jeg håperhåperhåperhåper at svigermor kan lage fårikål på søndag.......

Skrevet

Har lørdagsmiddagen klar iallefall, jeg skal nemlig ut å spise på restaurant med mine fantastiske venninner :) Så da blir det nok biff med nydelig tilbehør for min del, så får samboeren varme seg en grandis eller noe ;) Fredag og søndag var det værre med, blir nok noe helt enkelt i dag hvis vi ikke lager noe godt sammen i kveld. Søndag har gubben lyst på koteletter stekt i ovnen med tilbehør, så kanskje vi går for det.

Skrevet

Fredag: Pasta med skalldyr

Lørdag: Hjemmelaget pizza calzone

Søndag: Kyllingwraps

Skrevet

Fredag: Spagetti

Lørdag: Risengrynsgrøt

Søndag: Sosakjøtt

:)

Skrevet

Fredag: Spise middag hos pappa (bursdag) der blir det lammelår med tilbehør

Lørdag:Skepstisk....:)

Søndag:Fårikål

Skrevet

Fredag: Tandori chicken m agurksallat, hvitløksbrød, og cachewnøtter

Lørdag: Kylling taco

Søndag: Stekt seifilet, m kokte poteter, og kålstuing m bacondryss

Skrevet

Fredag: Pitabrød med gresk kjøttblanding, mais og mye annet

Lørdag: ensom middag...dvs pariserpizza e.l.

Søndag: ensom middag igjen...noe kjipt og enkelt.

Skrevet

Oi,så nøye dere har planlagt... Kan bare planere noen timer fram jeg,er håpløs sånn sett! (mulig at kvalmen gjør sitt med matlysta mi)

 

Tenkte å ha kylling-taco idag ihvertfall,er litt stas når det er helg. Resten av helga aner jeg ikke,sikkert brødskiver,er det som frister mest når man er kvalm...

Skrevet

For en gangs skyld har vi faktisk dette klart her i huset.. Vanligvis handler vi hver dag for å klare å finne på hva vi skal ha til middag, og står på butikken på lørdag og vrir hjernen for å finne på 2 middager på en gang, hehe.. Men denne helga skal vi ha:

Fredag: Pizza

Lørdag: Løvsteik med bistropoteter

Søndag: Kjøttkaker med nypoteter, brun saus og makaronistuing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...