Gå til innhold

Er jeg gal som tenker en til snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil være anonym fordi jeg kjenner maaaange her inne på barn i magen, og de kommer til å tro jeg er gal som tenker på en til allerede.

Jeg har 2 flotte barn, en som snart er 3 år og ei som er bare 2 mnd.

Jeg tenker: vi vil ha 3 barn.. vil jeg vente eller vil jeg bli ferdig med å gå gravid nå?? Jeg heller mer mot at jeg faktisk vil bli ferdig og kunne tenke meg å starte prøvingen når mensen kom tilbake.

Er jeg gal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I såfall er jeg det også! hihi

Skal ikke bruke noe prevansjon etter fødsel, så her blir det forhåpentligvis kul på magen igjen før det går for lang tid.

Har også lyst på 3, men mannen min har ei på 8 fra før, så mulig jeg gir meg etter 2, vi får se.

Tøff nå, 3 dager til termin, får se om jeg er like tøff etter fødselen!

Dette er jo helt opp til dere, kommer helt sikkert til å få masse reaksjoner fra familie og venner, men når alt kommer til alt er det dere som må ta avgjørelsen.

Lykke til!

Og gratulerer med den lille!

Skrevet

Åh... jeg må trykke på anonymknappen før jeg tørr skrive noe.. hehe...

Har snakket med deg inne her under min graviditet.. hehe...

Ja reaksjonene fra familie og venner kommer til å haggle,men det tenker jeg ikke så mye på egentlig.

Ja tøff nå du... hihi... jeg var sånn med førstemann, men etter fødselen skulle jeg IKKE ha flere... etter andremann var født var det helt anderedes egentlig... nå vil jeg gjerne ha en til.. men helst om ikke alt for lenge heller.

Vi får se... gubben og jeg må nok snakke litt mer og være helt sikkre.. frem til den tid så har jeg både p-piller og kondom.. så, hihi.

Masse lykke til med fødselen:) Tipper på den 5 oktober:)

Skrevet

Hmmm....nå ble jeg nyskjerrig på hvem du er! hihi

Men kan jo ikke akkurat gjette heller da, vil jo ikke få noe svar på det så lenge du ønsker å være anonym... :-)

Jeg skal mest sannsynlig gjennom setefødsel hvis ikke gullet klarer å snu seg før den tid, håper det blir snart så ikke h*n rekker å bli så stor...

Hadde masse tak i ryggen og magen i hele natt, så trodde kanskje det var noe på gang, har ikke hatt maserier på over 2 uker nå, så hadde liksom trua, men neida.

Skal til kontroll på mandag og se hvor mye h*n har vokst siden sist. Spennende! Var estimert til 3530g forrige onsdag.

Men du vet kanskje alt dette fra før siden vi har snakket sammen tidligere??

Tror det er viktig at dere to er enige ja, kan bli mye ekstrajobb, men jeg tror man har igjen for det senere. Jeg har hatt bekkenløsning siden uke 12, så håper ikke det skjer igjen med nestemann! Da kan det bli tøft å få to tette!

Nå skal jeg straks gå til jordmor, er så nydelig vær!!!

Må bare spise lunsj først!

Ha en strålende dag!

Skrevet

Tenker mye av det samme som deg, har termin 6. desember, og er "tøff i trynet"nå, får se hvordan det er etter fødselen..

Har ikke hatt en eneste plage hittil i svangerskapet, og om siste innspurt går like smertefritt, blir det å forsøke på to tette her også.

De gale har det godt?? :P

Skrevet

Synes ikke at de som vil ha en til rett ertter fødselen er gal... =) Jeg tenker også på d, skal ikke begynne på noe prevensjon etter fødselen. Vil ha to gjevnaldrende unger også skal vi ha noen år før vi begynner med tredjemann... Skal ha MINST fem stykker =) Hvorfor skal vi bry oss om hva andre sier å tenker, når det er vi som er foreldre som bestemmer??

Skrevet

Tusen takk damer... godt å vite at jeg ikke er alene om å tenke tanken da. Gjennstår å se hvor lenge det tar før mensen kommer tilbake da.Jeg ammer ikke så i teorien skulle den jo komme raskere... etter forigemann kom mensen etter 1 mnd og var regelmeig med en gang.

Skrevet

Jeg blir 28 om noen få dager og vi venter vår første barn om 39 dager, men jeg har har lyst å ha to tette. Vet ikke hvordan livet blir når babyen kommer men vi har snakket om at vi kanskje skal starte prøving med nr. 2 i sommer :)

Jeg har alltid sagt at jeg vil føde de barna jeg vil ha før jeg er 30 så jeg er kanskje gal :)

Skrevet

synes ikke du er gal, har en kar på 10 måner jeg å venter neste i nov. Så jeg gjikk 2 måner uten å være gravid før jeg blei det igjenn ;) synes det er like greit å få de tett, så har de altid hverandre ;)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Heihei!

Nettopp født ei jente nr 2 her...blei 11 mnd og 1 uke mellom jentene, så har erfaring med to tette svangerskap. Lest en del om slike svangerskap, og det anbefales jo å vente 6 mnd før en blir gravid igjen for at kroppen skal kunne bygge seg opp igjen. Nå skal ikke jeg komme her og si at dere må vente et halvt år, men jeg anbefaler at dere drar til lege for å ta blodprøver for å se hvilke stoffer kroppene deres evt. mangler slik at dere kan ta vitaminer og sånt for det slik at kroppen er bedre rustet til ny graviditet. Jeg blei jo uplanlagt gravid, og kroppen var helt utkjørt etter første svangerskap (var så kvalm da), så har dårlige erfaringer fra 1. trimester. Men resten av svangerskapet var faktisk bedre enn med førstemann!:-)

Skrevet

..det er litt greit å få dem tett og..gjøre seg unna mens en først er oppi det liksom..jeg skulle egentli ønske jeg hadde gutsa til og fått de tettere enn jeg gjorde..2år4mnd mellom to første og blir nå 2år8mnd mellom de to neste..det som er med at de vokser til,er at da blir de mer selvstendige=dette er deilig formor og far=det blir kanskje ikke flere fordi man rett og slett ikke orker tanken på å begynne forfra nå som man endelig kan sove litt lengre på mårran,de greier seg mer sjøl osv..hadde det gått mangle flere år her nå så tviler jeg på en tredje hadde kommet i hus her..

så mitt råd: go for it! tøft i starten sikkert,men veldig verdt det seinere! ser mine to som det er 2,5 år mellom...de er verdens beste venner!

Skrevet

Hei

Ikke tenk på hva andre sier. Følg det du føler selv. Venter mitt 5. barn, hvorav jeg har 2 x 2 tette. Blir ett år mellom to siste, som det også var mellom de to forrige. Det har vært mange reaksjoner på det, men det er jo vi som skal ta oss av barna og ikke andre.

LYKKE TIL !!!

Skrevet

Tusen takk for svar damer.

Å er så rart å bruke anonymknappen... nesten så jeg glemmer den hver gang. Jeg lover å si ifra om hvem jeg er så snart vi er off prøvere igjen.... tar det rolig en stund til, kutter ut pille og dongen.. men er ikke skikkelige prøvere.. skulle det gå i boks så skal jeg rope ut hvem jeg er.. men inntill vi blir skikkelige prøvere eller jeg skulle bli gravid så vil jeg være anonym... hehe... vært litt for profilert her inne til tider.. trenger en pause..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...