Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 jeg har sexlyst men er ikke våt når vi skal ha sex...D er slitsomt psykisk for meg,vi må ha på glidemiddel for at han skal greie å putte den inn..Men jeg blir ganske våt etterhvert! Jeg må være myyye kåtere for at jeg skal være våt på begynnelsen.Kan d være at jeg mangler ett eller annet i kroppen? Fins d noe som kan hjelpe,salve e.l ?Østrogenkrem er vel noe som heter,men d er vel ikke beregnet på slikt?
vekt85 Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Ammer du? Det spiller vist inn, eller om det ikke er så lenge siden du var gravid. De hormonene vet du...
pooh-75 Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Min lege sa etter første fødsel at det beste jeg kunne gjøre for min mann og meg var å kjøpe glidemiddel.... Ville spare oss for mange bekymringer. Amming,og hormoner gjør at litt hjelp er bra;-)
suseduse Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 jeg har ikke amma på 7 mnd og føler meg fortsatt litt tørr, men glidemiddel er supert!!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Nei,jeg ammer ikke,d har jeg ikke gjort på 1 år og 4 mnd.jeg har gått på p-piller.kuttet de ut i august.tok siste pillen 24.8.Sexlysta ble bedre men er fremdeles like tørr når vi starter..Blir heldigvis ganske våt etterhvert.Men orker ikke leve på glidemiddel..Er slitsomt psykisk dette... ingen som har peiling på om legen kan ha noe på resept da?Er så flaut å spørre han...Men må vel d..
Gjest Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Har hørt at dette er helt normalt, og at det "bare blir sånn" etter graviditet/fødsel... Så da er det vel bare å slappe av! ...som jo er lettere sagt, enn gjort!!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Men i huleste,går d ikke an å gjøre noe med d???
roxanne Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Prøv Vivags Intimate 2 in 1 gel som fås kjøpt på Vitus og Allianseapotekene. Den er utrolig bra.
mizz25 Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Mulig du kan få noe av legen din som kan hjelp te å sett det igang igjen.. ikke vet æ... =) Æ e gravid i uke 22 å e kjæmpetørr.. hehehe.... Men trur det e vanlig etter en graviditet å mens man e gravid... (håpa det ihvertfall) for vanligvis så e æ kjæmpevåt
Gjest Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Det tipset fra Roxanne må jeg prøve tror jeg! sak-type!vorspiel,skal bli:) .Håper gubben gidder,han er sånn rett på sak-type!
roxanne Skrevet 28. september 2007 #12 Skrevet 28. september 2007 Den Gelen har kun vært å få tak i Danmark, men nå selger de den endelig i Norge. Den verken smaker, kleber eller lukter... Ta på deg litt før du legger deg - så går alt av seg selv :-) Koster 129 - er veldig drøy. Billigere i Danmark.
FrøkenSprøken Skrevet 28. september 2007 #13 Skrevet 28. september 2007 Vel, jeg har også blitt mye tørrere etter fødsel og amming, men det er sjelden vi bruker glidemiddel da. Må i så fall være hvis vi bruker kondom, for da hjelper jo ikke han til heller;) Men massemasse forspill hjelper veldig godt da. Funker for oss begge to faktisk. Min kjære blir jo så kåt av alt forspillet at selve sexen kanskje ikke varer så lenge, men den blir mye mer intens for oss begge, og dermed myyyyye bedre!!!! (Og så MÅ jeg bare påpeka at vorspiell og forspill ikke er det samme da... Vorspiel er det man har når man treffes for å drikke før man går ut på byen. Forspill er der deilige pirringen før sex. Så hvis det er vorspiel dere prøver på, er det ikke rart at du er tør... hihihihi *hærregudforendårlighumor*)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 #16 Skrevet 28. september 2007 silikonbasert glidemiddel er ganske bra syns jeg, mye bedre enn det klisset de kaller vannbasert:( Ellers har jeg alltid det slik jeg, med mindre jeg er sprengkåt, men pleier å være mer av den typen som blir det når man setter igang. Så her må man sette igang for at det skal skje noe:)
piano♫ Skrevet 28. september 2007 #17 Skrevet 28. september 2007 Hmm....joda. Men vorspiel er et tysk ord - og på tysk betyr det forspill (som i "før sex"). Der betyr det ikke "førfest". Så vær forsiktig med å invitere til vorspiel med tyskere... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå